H&M взима преднина пред Zara с линия спортни облекла

Шведската верига отчете изненадващо силни резултати за ноември

Съществен ефект за силните резултати е оказало студеното време, което е повишило продажбите на зимни облекла
Съществен ефект за силните резултати е оказало студеното време, което е повишило продажбите на зимни облекла
Съществен ефект за силните резултати е оказало студеното време, което е повишило продажбите на зимни облекла    ©  Reuters
Съществен ефект за силните резултати е оказало студеното време, което е повишило продажбите на зимни облекла    ©  Reuters
21%

е ръстът на продажбите през ноември

Изненадващо силни резултати отчете най-големият шведски търговец на дребно – Hennes & Mauritz (H&M). През ноември веригата магазини за облекла е увеличила продажбите си с 21% при очакван от анализатори ръст от порядъка на 13-14%. Продажбите в обекти, които са работили поне една финансова година, се увеличават с 10%, съобщават от компанията. Постигнатият резултат, който далеч надминава прогнозите на анализатори, анкетирани от Reuters и Bloomberg, за растеж в рамките на 3-4% всъщност е най-силният за последните 20 месеца.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    sapundzieva avatar :-|
    sapundzieva
    • + 2

    Доколкото са ми наблюденията и въпреки моите предпочитания към стила на "Зара", смятам че шведската верига се продава по-добре и в България. Може би и заради по-ниските цени в сръвнение с пъвата компания.

    Нередност?
  • 2
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити
    • - 1
    • + 4

    Зара в България е с цени на ликсозни стоки, а в чужбина е ефтинджос.

    Нередност?
Нов коментар