H&M взима преднина пред Zara с линия спортни облекла
Шведската верига отчете изненадващо силни резултати за ноември


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
е ръстът на продажбите през ноември
Изненадващо силни резултати отчете най-големият шведски търговец на дребно – Hennes & Mauritz (H&M). През ноември веригата магазини за облекла е увеличила продажбите си с 21% при очакван от анализатори ръст от порядъка на 13-14%. Продажбите в обекти, които са работили поне една финансова година, се увеличават с 10%, съобщават от компанията. Постигнатият резултат, който далеч надминава прогнозите на анализатори, анкетирани от Reuters и Bloomberg, за растеж в рамките на 3-4% всъщност е най-силният за последните 20 месеца.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Доколкото са ми наблюденията и въпреки моите предпочитания към стила на "Зара", смятам че шведската верига се продава по-добре и в България. Може би и заради по-ниските цени в сръвнение с пъвата компания.
Зара в България е с цени на ликсозни стоки, а в чужбина е ефтинджос.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.