Германските железници завоюваха 15% дял в България

Местното поделение на Deutsche Bahn очаква съживяване на пазара на товарни жп превози

Любомир Гарчев: "Нямаме намерение да се борим с БДЖ"
Любомир Гарчев: "Нямаме намерение да се борим с БДЖ"
Любомир Гарчев: "Нямаме намерение да се борим с БДЖ"    ©  КРАСИМИР ЮСКЕСЕЛИЕВ
Любомир Гарчев: "Нямаме намерение да се борим с БДЖ"    ©  КРАСИМИР ЮСКЕСЕЛИЕВ

Железница в съзнанието на повечето хора означава много шум, много проблеми, загуби, стачки и безизходица. Въпросът може ли всичко това да е точно обратното, разбира се, е риторичен - не само, че може, но е и факт. Един от трите основни конкурента на "БДЖ - Товарни превози" - "Ди Би Шенкер Рейл България" (част от групата на Deutsche Bahn) вече има около 15% пазарен дял в страната ни, съобщиха от компанията. Макар че, по думите на местния мениджмънт, целта й не е да се конкурира с БДЖ на всяка цена, а да действа като звено от общата европейска транспортна схема на Deutsche Bahn.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове