Бърбън... от Япония
Азиатската Suntory придобива Beam за 16 млрд. долара, която държи марки като Maker’s Mark и Jim Beam
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Японският производител на уиски Suntory Holdings обяви, че купува американската компания Beam за 16 млрд. долара. Сделката ще създаде третата по големина група в сектора, която ще държи всякакви видове уиски - американско, шотландско, ирландско и японско с марки като Maker’s Mark, Jim Beam и Teacher’s. Годишните продажби на алкохол на новата компания ще достигнат 5.9 млрд. долара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове