Apple постепенно пробива на корпоративния пазар
Основната причина е, че компаниите предоставят на служителите си сами да избират какво устройство да ползват
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Докато технологичният свят постепенно се ориентира от персонални компютри към смартфони и таблети, Apple увеличава влиянието си в привлекателния корпоративен сегмент. Нарастващата популярност на iPhone и iPad сред служителите подтиква IT отделните на големите компании да пренапишат досегашната политика и поведение при купуването на фирмена техника. Процесът е познат под името "донеси своето устройство" (Bring your own device – BYOD), което позволява на служителите да избират и да използват свои джаджи за служебни цели. Така постепенно смартфонът на Apple започна да измества устройствата BlackBerry като основен телефон, докато i-таблетът заменя някои от функциите, които доскоро РС-тата изпълняваха.
Тази тенденция позволява на компанията от Купертино да заеме около 8% от пазара за бизнес и корпоративни поръчки за компютри и таблети през 2012 г., показват данни на изследователската фирма Forrester Research. За сравнение - Apple имаше 1% дял на поръчките през 2009 г. До 2015 г. компанията се очаква да достигне 11% дял, прогнозира още Forrester Research. В тези данни не се включват смартфоните iPhone, които може да се окажат най-поръчваният продукт на Apple от бизнес клиенти, както и основно средство за навлизане на i-устройствата в корпоративния свят.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
17 коментара
“Въпреки че Mac-овете са по-скъпи от персоналните компютри, ако се вземат предвид разходите по последваща поддръжка, ситуацията се изравнява, коментира Шейла Джордан, вицепрезидент в Cisco, цитирана от Wall Street Journal.”
Тук съм съгласен, освен това в CISCO със сигурно добре са си направили сметката... Освен тов в Щатите разликата в цената не е толкова голяма.
Тъй, тъй .. най-хубавото на Маковете е, че можеш да им сложиш Win 7.
Извинете, но какви точно корпоративни продукти продава Епъл на корпорациите?
До коментар [#1] от "pruch":
161361_kompjutrite_pravec_se_zavrushtat_po_nova_go dina/
Лаптоп Правец!
http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2013/10/15/2
И всичко това благодарение на FreeBSD!
До коментар [#6] от "bokovsky":
Га спреха да пишат за Mach?
"компанията от Редмънд се опитва да се адаптира спрямо новата реалност"
Миналата година се хвалеха че били отвяли ЖМВаре, да не се дължи на това "пробива" на Епъл?
http://thedroideffect.com/100-things-iphone-5s-sti ll-cant-do-android-can/
какви ли не измишльотини ще изпишат само и само да обяснят че когато дела им спада , всъщност са в настъпление, ало Капитал тая статия е предназначена да успокои акционерите не за нас :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.