Развиващите се пазари поддържат компаниите за потребителски стоки
Условията за бизнес в Европа остават трудни


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Публикуваните тази седмица финансови резултати на някои от най-големите производители на потребителски продукти успокоиха притесненията за икономическото възстановяване на нововъзникващите пазари, но също така показаха, че условията за бизнес в Европа остават трудни, пише Financial Times. Unilever, чиито продукти варират от сапуните Dove до сладоледите Ben & Jerry, отчита подобряване на продажбите си в държави като Индия и Индонезия. От своя страна SABMiller, произвеждаща световноизвестни марки бира като Grolsch и Pilsner Urquell, посочва нарастващото търсене в Африка като важен фактор за повишението на приходите в последните месеци на миналата година.
Промяна на тенденцията
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.