Развиващите се пазари поддържат компаниите за потребителски стоки

Условията за бизнес в Европа остават трудни

Вторият най-голям пивовар в света - SABMiller, отчете спад на продажбите с 6% на европейските пазари в края на 2013 г.
Вторият най-голям пивовар в света - SABMiller, отчете спад на продажбите с 6% на европейските пазари в края на 2013 г.
Вторият най-голям пивовар в света - SABMiller, отчете спад на продажбите с 6% на европейските пазари в края на 2013 г.    ©  Reuters
Вторият най-голям пивовар в света - SABMiller, отчете спад на продажбите с 6% на европейските пазари в края на 2013 г.    ©  Reuters

Публикуваните тази седмица финансови резултати на някои от най-големите производители на потребителски продукти успокоиха притесненията за икономическото възстановяване на нововъзникващите пазари, но също така показаха, че условията за бизнес в Европа остават трудни, пише Financial Times. Unilever, чиито продукти варират от сапуните Dove до сладоледите Ben & Jerry, отчита подобряване на продажбите си в държави като Индия и Индонезия. От своя страна SABMiller, произвеждаща световноизвестни марки бира като Grolsch и Pilsner Urquell, посочва нарастващото търсене в Африка като важен фактор за повишението на приходите в последните месеци на миналата година.

Промяна на тенденцията


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове