Има възможност да разширим производството си тук
Мениджърът на завода на Nexans Autoelectric в Плевен Инго Херцог пред в. "Капитал"
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Разкажете малко повече за компанията?
- Nexans Autoelectric е германски доставчик на автомобилни компоненти, чиято компания майка е френска. Имаме около 7000 служители, а годишните ни приходи са около 300 млн. евро. Производствата ни са главно в Източна Европа. Произвеждаме кабелни системи за автомобили. Централата ни е в Германия, близо до чешката граница. След падането на желязната завеса логичната за нас стъпка бе да навлезем първо в Чешката република, което се случи през 1992 г. Имахме четири производствени предприятия в страната. През 1997 г. навлязохме и в Румъния, където в момента е най-голямото ни присъствие - около 45 - 50% от общите ни служители са в страната. Имаме мощности и в Словакия, Украйна и Тунис, както и в Китай. Обмисляхме как да осигурим бъдещия си растеж и затова оглеждахме Югоизточна Европа за нови възможности. В списъка ни бяха България, Македония и Молдова. През 2012 г. започнахме да правим изчерпателен анализ на трите държави – макроикономически фактори, активност на различните градове и през миналата година решихме да изберем България. След което се спряхме на Плевен. Вече започнахме търсенето на мениджъри и ръководители на екипи.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
И какво чакате?
До коментар [#1] от "soldierism":
Доколкото следя нещата, със сертификат за клас А може да се кандидатства най-вече за довеждаща инфраструктура. Веднага бих поискал пари за велоалеи, така че работниците от града и около града да могат да достигат площадката с велосипед по безопасен начин. Плевен е неголям град, значи ползващите колело ще могат да си тръгват и пристигат по всяко време, без чакане по спирките. Както много пъти съм казвал, нивото на инфраструктура е толкова ниско, че ако пренесем някое германско имигрантско гето от типа на берлинския Кройцберг или кьолнския Дойц в София, същото мигом ще стане най-баровският квартал, с цени до небесата. Защо? Защото няма да има коли по тротоарите, децата ходят на училище с велосипед, зеленинанта наистина е зелена и автобусът се движи точно по окаченото разписание. Тъй като това го няма нито в София, нито в Пловдив и Варна, целият град ще се изреди да гледа невижданото чудо и да им паднат ченетата от зяпане. А ако в Кройцбер квадратът е 500 евро, телепортиран в София, цената ще стане 7-8 хиляди и пак ще има опашка.
И така за правителството ще остане откриването на още 249 400 нови работни места :-)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.