"Телерик" започва 2014 г. с нова платформа и ребрандиране
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Телерик" започва 2014 г. с нова платформа и ребрандиране

Васил Терзиев и Светозар Георгиев, съоснователи и изпълнителни директори на "Телерик" АД

"Телерик" започва 2014 г. с нова платформа и ребрандиране

Водещата софтуерна компания обяви старта на Telerik Platfom и показва своето ново лого и цялостен брандинг

Асен Георгиев
7041 прочитания

Васил Терзиев и Светозар Георгиев, съоснователи и изпълнителни директори на "Телерик" АД

© Капитал Daily


"Телерик" представи своята ребрандирана визия, която включва обновено лого и дизайн на интернет страницата www.telerik.com. Успоредно с това от компанията, чиито основни продукти са насочени към разработчиците на софтуер, разкриха, че пускат и своята нова платформа Telerik Platfom. Нейната цел е да помогне на всичките над 1 млн. потребители на услугите на компанията (от които повече от 130 хил. клиенти), да разработват своите приложения на едно място "от край до край". Тя обединява в едно всички водещи инструменти и решения на компанията.

Новата платформа обединява в себе си водещи инструменти и решения за създаване на софтуерни продукти. Така клиентите на "Телерик" ще могат лесно да създават своите приложения за всеки вид екран на пазара (смартфон, таблет, компютър), използвайки една-единствена платформа. Като едновременно с това те ще могат да използват уменията и инструментите, на които са разчитали досега.

Освен новата платформа компанията показа осъвременено лого и редизайн на уебсайта си. Това е първата значителна промяна в брандинга и логото на "Телерик" в нейната 12-годишна история. За целта е била наета агенцията Moving Brands, базирана в Сан Франциско. Плановете на българския софтуерен лидер е да затвърди своите добри позиции сред доставчиците на инструменти и решения за разработване на мобилни, уеб и десктоп приложения по цял свят.

"След 12 успешни години на глобалния софтуерен пазар днес е идеалният момент да обновим своята визуална идентичност. 2014 г. е изключително важна за нас - пускаме изцяло нов продукт - Telerik Platform, и навлизаме с пълна сила на пазара на разработване на мобилни и междуплатформени приложения", коментира Светозар Георгиев, съосновател и изпълнителен директор на компанията.

Софтуерният бранш в България през последните няколко години е остров на растежа на фона на икономическата обстановка в държавата. "Телерик" АД е най-голямата българска софтуерна компания, в която работят над 800 служители, базирани в офиси в България, САЩ, Великобритания, Дания, Германия и др., която продължава да расте и да се развива на международния пазар.

"Телерик" представи своята ребрандирана визия, която включва обновено лого и дизайн на интернет страницата www.telerik.com. Успоредно с това от компанията, чиито основни продукти са насочени към разработчиците на софтуер, разкриха, че пускат и своята нова платформа Telerik Platfom. Нейната цел е да помогне на всичките над 1 млн. потребители на услугите на компанията (от които повече от 130 хил. клиенти), да разработват своите приложения на едно място "от край до край". Тя обединява в едно всички водещи инструменти и решения на компанията.

Новата платформа обединява в себе си водещи инструменти и решения за създаване на софтуерни продукти. Така клиентите на "Телерик" ще могат лесно да създават своите приложения за всеки вид екран на пазара (смартфон, таблет, компютър), използвайки една-единствена платформа. Като едновременно с това те ще могат да използват уменията и инструментите, на които са разчитали досега.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK