Американската ИТ компания Yahoo отчете спад на приходите през четвъртото тримесечие. Това се дължи основно на понижаването на цените за онлайн реклама на технологичния гигант и забавяне на растежа на китайския интернет магазин Alibaba, в който американският гигант разполага със значителен дял и източник на свеж паричен поток.
Постъпленията на компанията за периода са намелели с 6% до 1.266 млрд. долара, което доведе до поевтиняване на акциите й с 3.7% във вечерната търговия до 36.82 долара за брой. Печалбата на Yahoo
се е увеличила до 348.2 млн. долара спрямо 272.3 млн. година по-рано.
Хронични рекламни проблеми
В конферентната връзка при представянето на финансовите резултати Мариса Майер и финансовият директор на Yahoo Кен Голдман обявиха, че приходите на технологичния гигант ще се върнат към растеж през 2014 г. Това ще се дължи на инвестициите, направени през изминалата година, целящи увеличаване на интернет трафика към сайтовете на групата. Yahoo обаче не предостави финансови прогнози за цялата година, а само очаквания за първото тримесечие. Според компанията нетните приходи, които не включват такси от трети сайтове, ще варират между 1.06 и 1.1 млрд. долара.
Американската ИТ компания Yahoo отчете спад на приходите през четвъртото тримесечие. Това се дължи основно на понижаването на цените за онлайн реклама на технологичния гигант и забавяне на растежа на китайския интернет магазин Alibaba, в който американският гигант разполага със значителен дял и източник на свеж паричен поток.
Постъпленията на компанията за периода са намелели с 6% до 1.266 млрд. долара, което доведе до поевтиняване на акциите й с 3.7% във вечерната търговия до 36.82 долара за брой. Печалбата на Yahoo
0 коментара