Yahoo страда от ниските цени на онлайн рекрамата
Компанията отчете 6% спад на приходите и заради забавянето на китайския сайт Alibaba


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Американската ИТ компания Yahoo отчете спад на приходите през четвъртото тримесечие. Това се дължи основно на понижаването на цените за онлайн реклама на технологичния гигант и забавяне на растежа на китайския интернет магазин Alibaba, в който американският гигант разполага със значителен дял и източник на свеж паричен поток.
Постъпленията на компанията за периода са намелели с 6% до 1.266 млрд. долара, което доведе до поевтиняване на акциите й с 3.7% във вечерната търговия до 36.82 долара за брой. Печалбата на Yahoo
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.