Yahoo страда от ниските цени на онлайн рекрамата
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Yahoo страда от ниските цени на онлайн рекрамата

Изпълнителният директор Мариса Майер се опитва да рестартира Yahoo, като предприе серия от придобивания на стартиращи компании, подобри продуктовото си портфолио и осъществи мащабна маркетинг кампания

Yahoo страда от ниските цени на онлайн рекрамата

Компанията отчете 6% спад на приходите и заради забавянето на китайския сайт Alibaba

Юлиян Арнаудов
2443 прочитания

Изпълнителният директор Мариса Майер се опитва да рестартира Yahoo, като предприе серия от придобивания на стартиращи компании, подобри продуктовото си портфолио и осъществи мащабна маркетинг кампания

© ROBERT GALBRAITH


Американската ИТ компания Yahoo отчете спад на приходите през четвъртото тримесечие. Това се дължи основно на понижаването на цените за онлайн реклама на технологичния гигант и забавяне на растежа на китайския интернет магазин Alibaba, в който американският гигант разполага със значителен дял и източник на свеж паричен поток.

Постъпленията на компанията за периода са намелели с 6% до 1.266 млрд. долара, което доведе до поевтиняване на акциите й с 3.7% във вечерната търговия до 36.82 долара за брой. Печалбата на Yahoo

се е увеличила до 348.2 млн. долара спрямо 272.3 млн. година по-рано.

Хронични рекламни проблеми

В конферентната връзка при представянето на финансовите резултати Мариса Майер и финансовият директор на Yahoo Кен Голдман обявиха, че приходите на технологичния гигант ще се върнат към растеж през 2014 г. Това ще се дължи на инвестициите, направени през изминалата година, целящи увеличаване на интернет трафика към сайтовете на групата. Yahoo обаче не предостави финансови прогнози за цялата година, а само очаквания за първото тримесечие. Според компанията нетните приходи, които не включват такси от трети сайтове, ще варират между 1.06 и 1.1 млрд. долара.

Американската ИТ компания Yahoo отчете спад на приходите през четвъртото тримесечие. Това се дължи основно на понижаването на цените за онлайн реклама на технологичния гигант и забавяне на растежа на китайския интернет магазин Alibaba, в който американският гигант разполага със значителен дял и източник на свеж паричен поток.

Постъпленията на компанията за периода са намелели с 6% до 1.266 млрд. долара, което доведе до поевтиняване на акциите й с 3.7% във вечерната търговия до 36.82 долара за брой. Печалбата на Yahoo


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK