H&M удвоява продажбите си в България през 2013 г.

Резултатите на шведската верига за облекла не оправдаха очакванията на анализаторите, компанията е оптимист за тази година

Продажби на обща стойност над 58 млн. лв. (264 млн. шведски крони) е реализирала шведската верига за облекла Hennes & Mauritz (H&M) в България през изминалата година. За фискалната 2013 г., която обхваща периода от 1 декември 2012 г. до 30 ноември 2013 г., приходитей на местния пазар са се повишили със 118%, става ясно от отчета.

Общите приходи от продажби на втория по големина търговец на дрехи в Европа (след испанската Inditex, която е собственик на марката Zara) за годината са в размер на 150.1 млрд. крони (близо 17 млрд. евро). Отчетеният ръст спрямо 2012 г. е 6.5%.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал