"Нова" и "Дарик" финализираха онлайн тандема си (Обновена)

Двете групи обединиха уеб бизнеса си с този на "Нет инфо" и вече ще управляват обща интернет компания, оценена на 23.7 млн. лв.

На българския онлайн медиeн пазар най-накрая пристига новият играч, който се чакаше. Това е обединеният онлайн тандем на втората по-големина в България телевизионна група "Нова броудкастин груп" и интернет радио групата "Дарик". Сделката между тях бе обявена миналия август, но финализирана преди дни.

В края на януари групата на "Дарик" най-сетне прехвърли своя онлайн бизнес към компанията на "Нова" - "Дарик нет. Няколко месеца по-рано, в "Дарик нет" влезе и най-голямата интернет компания в България "Нет инфо БГ", с което многопластовата сделка по обединението на сайтовете на "Нет инфо", "Дарик нюз" и "Нова броудкастинг груп" приключи (виж инфографиката).


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се