Големите компании търсят начини за повишаване на печалбите

Производителите на потребителски стоки губят интереса на инвеститорите

Големите производители на потребителски стоки и храни се опитват да увеличат рентабилността си чрез свиване на разходите и обновяване на марките. Тези усилия обаче нямат бърз ефект, което прави инвеститорите нетърпеливи, особено на фона на бързото развитие на по-малки конкуренти, пише Reuters. Докато пазарни лидери като Danone, ConAgra Foods, General Mills постигнат все по-трудно растеж, това не може да се каже за по-малки компании като производителите на млека WhiteWave Foods и Chobani Greek или Green Mountain Coffee Roasters, които продължават да увеличават пазарния си дял.

Спадащ интерес


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    derred avatar :-|
    DENIM
    • - 1
    • + 3

    Алчността и манията за величие нямат край ...
    Всеки самолет пада рано или късто, неможе вечно да лети над облаците!

    Нередност?
  • 2
    bretschneider avatar :-|
    bretschneider
    • + 5

    Единствения шанс за растеж на тия мошеници е да предоставят пълна информация какво слагат в храните, от къде им идват суровините, дали ползват доставчици на какао от достоверени ферми, дали слагат палмово масло, дали слагат глюкозофруктозен сироп в детските млека и прочее 'дреболии'.

    Нередност?
Нов коментар