Air France-KLM се прицелва в премиум сегмента

Компанията търси изход от кризата чрез привличане на повече платежоспособни клиенти

Изпълнителният директор на Air France-KLM Александър де Юниак планира да промени имиджа на превозвача
Изпълнителният директор на Air France-KLM Александър де Юниак планира да промени имиджа на превозвача
Изпълнителният директор на Air France-KLM Александър де Юниак планира да промени имиджа на превозвача    ©  Reuters
Изпълнителният директор на Air France-KLM Александър де Юниак планира да промени имиджа на превозвача    ©  Reuters

Френско-холандската група Air France-KLM, която е най-големият авиопревозвач в Европа, предприема мащабно преобразяване на имиджа и услугите си в опит да преобърне негативните тенденции, доближили я до ръба на банкрута. Новият главен изпълнителен директор Александър де Юниак, който пое ръководството на компанията през юли, от една страна, залага на мащабни съкращения на разходите, които ще засегнат 15 хил. работни места в компанията до 2015 г.

Бизнес класа


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    izabell avatar :-|
    izabell
    • - 1
    • + 1

    Заслужава си да дам повечко пари за Бизнес класа, когато пътувам Air France по линия на курсове в чужбина:)

    Нередност?
  • 2
    kiro1234 avatar :-P
    kiro1234
    • + 1

    Ако някой е пътувал в Катарските или самолетите на Етихад ще погледне на изказването на "Франсетата" само от смешната страна :)

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал