Alibaba придобива мажоритарен дял в продуцентска фирма
Китайският интернет гигант води надпревара с Baidu и Tencent за покоряване на нови бизнес ниши
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Китайският интернет гигант Alibaba се съгласи да придобие 60% дял в продуцентската фирма ChinaVision Media Group за 804 млн. долара. Така онлайн компанията ще получи достъп до голямо количество авторско телевизионно и филмово съдържание и съответно ще засили своята конкурентоспособност на необятния китайски пазар. Със сделката Alibaba се стреми да задържи настоящите си потребители и да привлече нови. Тя идва няколко месеца след като онлайн гигантът пусна дигиталната платформа за съдържание Ali TV. Компанията планира да пусне през тази година и портал за мобилни игри. ChinaVision и Alibaba обявиха, че ще направят специална стратегическа комисия, която да проучи бъдещите възможности в сферата на онлайн развлеченията, пише агенция Reuters.
Надпревара по придобивания
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход