Вино, храни и козметика са с потенциал за износ в Хонконг
Специалният административен район дава достъп до половината население на земята


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Българските производители на вино, храни и розово масло имат големи шансове за успех на пазар, който дава достъп до половината население на земята. Това стана ясно на пресконференция преди семинара "Хонконг – вашият партньор за успех в Китай", който се проведе в София във вторник. Освен че няма вносни мита за голяма част от продуктите, които България може да изнася, едно от предимствата на специалния административен район е и че там не се налага данък добавена стойност.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Е, дано. Разумно е да се изгражда един по-елитен сегмент в пазара, прекалено малка страна сме за да задоволим китайския пазар, затова "бутик" подходът е за препоръчване. Китайците по традиция правят скъпи подаръци, в този смисъл едва ли е разумно доставката да бъде в цистерни а бутилирането в Китай: това е знак за ниско ниво и възможност за фалшификации. Не се плашете че може да ни се струва скъпо, плашете се ако те го преценят като евтино и недостойно за внимание.
Този сектор само от руския пазар може много да се развие!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.