Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Продажбите на сайтовете за колективно пазаруване са нараснали с 20%

Секторът очаква увеличението на предлагането на ваучери за намаление да продължи със същото темпо и през 2014 г.

Въпреки предизвикателствата на наситена конкуренция секторът за колективно пазаруване отчита ръст от 20% през изминалата година. Това показват данните на трите най-големи агрегатора (портали), които предлагат оферти за ваучери с намаления – Vsichkioferti.bg,  Eha.bg и Oferto.bg.

Най-големият от трите портала – Vsichkioferti.bg – отчита над 500 хил. ваучера за намаления предоставени през сайта за изминалата година. Компанията изчислява, че с тях потребителите са получили отстъпки за общо над 18 млн. лева. Най-купувани са туристическите оферти (65-70% от всички продажби по този начин), като преобладават продадените ваучери за почивки в България, следвани от тези в Гърция, уточняват в прессъобщение от Vsichkioferti.bg. На второ място по продажби са офертите от категория красота - предложения за маникюр, фризьорски услуги, козметика и други.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • karik
    • - 4
    • + 4

    Определено доста народ с нисък капацитет :)
    90% от обявите за почивки са напълно фалшиви, обявени проценти намаление, които с едно отваряне на 2 сайта се вижда, че не са реални. условия за ниски и слаби сезони, които могат да се получат с едно позвъняване в туристическа агенция. Обекти, които са под всякаква критика и след това съответно хиляди оплаквания от типа на "платих 50 лв. за ол инклузив 3 нощувки, ама не сме доволни".
    Въдица за "баламурници".

    Нередност?
Нов коментар