Starbucks цели двойно увеличение на пазарната си капитализация
Веригата залага на разширяване на продуктовата гама с чай и алкохол
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Кафе-веригата Starbucks планира да увеличи почти двойно пазарната си капитализация до 100 млрд. долара въпреки променящата се среда за търговията на дребно в САЩ, заявява изпълнителният директор на компанията Хауърд Шулц, цитиран от Financial Times. Компанията ще се опита да постигне амбициозната си цел чрез разширяване на позициите си в онлайн търговията, което отговаря на променящите се навици на потребителите.
Starbucks възнамерява да се бори и за лидерски позиции световния пазар на чай, който е на стойност 90 млрд. долара. Основен инструмент за това трябва да стане марката Teavana, която беше придобита от веригата през 2012 г. Заложените цели не изглеждат нереалистични, тъй като от 2008 г. досега пазарната капитализация на Starbucks е нараснала от 5 до 57 млрд. долара, или 948%.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
"Веригата започва пробни продажби на бира и вино след 16.00 ч. през 2010 г. "
Трудно ми е да си представя, че ще консумирам алкохол бил той вино или бира в кафене на самообслужване...
Можепък у нас да предлагат и шкембе?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход