Starbucks цели двойно увеличение на пазарната си капитализация

Веригата залага на разширяване на продуктовата гама с чай и алкохол

Кафе-веригата Starbucks планира да увеличи почти двойно пазарната си капитализация до 100 млрд. долара въпреки променящата се среда за търговията на дребно в САЩ, заявява изпълнителният директор на компанията Хауърд Шулц, цитиран от Financial Times. Компанията ще се опита да постигне амбициозната си цел чрез разширяване на позициите си в онлайн търговията, което отговаря на променящите се навици на потребителите.

Starbucks възнамерява да се бори и за лидерски позиции световния пазар на чай, който е на стойност 90 млрд. долара. Основен инструмент за това трябва да стане марката Teavana, която беше придобита от веригата през 2012 г. Заложените цели не изглеждат нереалистични, тъй като от 2008 г. досега пазарната капитализация на Starbucks е нараснала от 5 до 57 млрд. долара, или 948%.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    2.5 avatar :-?
    2.5
    • - 2
    • + 1

    "Веригата започва пробни продажби на бира и вино след 16.00 ч. през 2010 г. "

    Трудно ми е да си представя, че ще консумирам алкохол бил той вино или бира в кафене на самообслужване...
    Можепък у нас да предлагат и шкембе?

    Нередност?
Нов коментар