Бизнесът на H&M в България расте
Шведската верига отчете с 59% по-високи приходи през първото тримесечие и ще отвори най-малко два нови магазина през тази година


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Продажбите на шведската верига магазини Hennes & Mauritz (H&M) в България са се увеличили през първото тримесечие на фискалната година с 59% до 73 млн. шв. крони (8.3 млн. евро), обяви компанията в своя финансов отчет. В български левове повишението е 52% за периода (който е до края на февруари).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
За съжаление все по-малко неща ми харесват при тях. Хубавите и качествени материи и дрехи ги няма в България. Много зле, само боклуци!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.