Продажбите на Carrefour продължават да растат
Френската верига отчита подобрени резултати в Латинска Америка
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Най-голямата търговска верига в Европа – френската Carrefour, обяви, че ръстът на продажбите се е ускорил през първото тримесечие основно благодарение на развиващи се страни като Бразилия, която вече е вторият най-голям пазар за групата. Хипермаркетите във Франция отбелязват забавяне заради изострената ценова конкуренция, а друг основен развиващ се пазар – Китай, показва слаби резултати.
Добър знак за групата е второто поредно тримесечие на ръст в Испания, което дава надежди да се преодолее слабото представяне през последните години на европейските пазари, които осигуряват 73% от продажбите. Освен намалените потребителски разходи заради кризата проблемите на компанията в региона идват от прекалената й зависимост от хипермаркетите. През последните години навиците на потребителите в Западна Европа се променят и те се ориентират повече към малки локални магазини и онлайн пазаруване.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Браво на Бразилия,помага в труден момент:)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.