Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Телекомите вече предлагат и таксуване на секунда

Мобилните оператори въвеждат специални тарифи, които ще важат при преподписване на договор и за нови абонати

Председателят на КРС Веселин Божков.
Председателят на КРС Веселин Божков.
Председателят на КРС Веселин Божков.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Председателят на КРС Веселин Божков.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Таксуване на минута, съчетано с ниска цена и много време за разговори, включено в тарифния план, или отчитане до секундата, но малко по-скъпо и с по-ограничено потребление в пакета. Това вече е изборът на абонатите на мобилни оператори - считано от понеделник, 14 април. От тази дата телекомите бяха задължени да предложат и посекундно тарифиране. Промяната беше наложена с въведение в общите изисквания на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС), обсъждано с месеци. В резултат, въпреки недоволството на някои оператори, те все пак изпълниха волята на регулатора.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
19 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • nolan
    • - 4
    • + 34

    Трябва да ги задължат всички планове да са им с такова отчитане,не само по 2 плана.

    Нередност?
  • 2
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити
    • - 4
    • + 23

    Крайно време е да се променят правилата за телекомите в полза на клиентите.

    Нередност?
  • 3
    tanas avatar :-?
    Танас
    • + 14

    Посекундното отчитане е достъпно в "Глобул" чрез програмата Globul Universe.
    =========
    Още утре ще засека дали е така.

    Нередност?
  • 4
    rainbou1 avatar :-?
    rainbou1
    • - 1
    • + 10

    Телекомите са бита карта, но няма и как иначе.

    Нередност?
  • 5
    trakerbg avatar :-|
    TrakerBG
    • - 1
    • + 11

    До коментар [#3] от "Танас":

    Аз умишлено си стоя на изтекъл договор и плащане месец за месец и също от утре ще проверя имат ли такива планове. Да видим... Поне засега на уеб-сайта си нямат нищо ново...

    Нередност?
  • 6
    tanas avatar :-|
    Танас
    • + 6

    До коментар [#5] от "TrakerBG":

    Има поне това намерих но сигурно утре ще качат и за другите програми :

    Важно: Минималното първоначално тарифиране за всички настоящи абонати на абонаментна програма GLOBUL Home Plus ще бъде променено от 60 секунди на 30 секунди, считано от 14.04.2014.

    http://www.globul.bg/bg/pp_globul_home.html#id=1

    Нередност?
  • 7
    tanas avatar :-|
    Танас
    • + 7

    Забравих в Условия са го сложили.

    Нередност?
  • 8
    geordgeo avatar :-(
    geordgeo
    • + 5

    Ако е така, значи вече съм се "прекарал" - преподписах в петък договора си с Глобул и всички планове бяха на 60 сек, язък...

    Нередност?
  • 9
    sinergy avatar :-|
    Sinergy
    • - 1
    • + 7

    --------------------------------------------------------------
    БТК предлага за частни клиенти абонамента Together с 500 безплатни минути за всички мрежи.
    --------------------------------------------------------------
    Капитал, нещо сте се объркали. Ето какво пише на Виваком за съответният тарифен план:

    "500 включени минути към VIVACOM и всички фиксирани мрежи на месец"

    Поправете го, че да не излезе, че рекламирате БТК ;)

    Нередност?
  • 10
    ronin_om avatar :-|
    ronin_om
    • - 5
    • + 3

    След подкупите в Австрия, много клиенти си тръгват от Телеком Австрия. Спадът на посещенията на страниците им е значим според http://www.alexa.com/ в България, Хърватия, Австрия. Кой знае къде е обикалял Хохехер.
    Да кажат от Мтел, че заради макроикономическата нестабилност, конкуренцията и "нечестната такса" (как в Австрия платиха 1 млрд при многократно по-ниски очаквания за лиценз) си тръгват и да не се набутват с 60 млн.
    Преди имаха по 1.35 мрд приходи - тази година около 600 млн се очакват и сега не могат да платят 60 млн. Явно клиентите оценяват високите сметки по-време на криза. А и клиентите какво ще правят с 2-годишни договори ако си тръгнат от Мтел.

    Нередност?
Нов коментар