🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Българският пазар е помогнал на Jumbo да увеличи продажбите си

Гръцката верига за детски стоки планира да отвори още четири нови магазина в региона до края на тази година

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

20 млн. евро от българското поделение ще бъдат прехвърлени към компанията майка.

Продажбите на гръцката верига за детски стоки Jumbo са се увеличили през деветте месеца от юли миналата година до март тази благодарение основно на българския и кипърските пазари, съобщиха от компанията. Повишението е повече от прогнозите на ръководството, които залагаха на 4-6% ръст, отбелязва Reuters. Реалният растеж на продажбите на годишна база е със 7.6%, до 410.94 млн. евро. То е почти същото като през първото полугодие на миналата година, пресметнато отново спрямо същия период на предходната 2012 г. Тогава ръстът беше със 7.2%, а за първото тримесечие на тази година приходите отново се покачват, поясняват от Jumbo, без обаче да посочват с колко точно е повишението.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mi6ail1234 avatar :-|
    mi6ail1234

    В Джъмбо много умело успяват да примамят клиентите си да купуват разни сувенири,които изглеждат много добре.Признавам им го,че имат много добри специалисти по маркетинг.Изненадвам се от изключителното нахалство на компанията да слага такива невероятни цени на продукти,които и 5 ст. не би трябвало да струват.Едно нещо обаче не им е силната страна....имат много лошо планиране при избиране на локация за търговските си обекти.
    Два примера - в Бургас трябва да излезеш извън града за да стигнеш до Джъмбо,а във Варна трябва да отидеш на края на града.
    Има цяла наука наречена географски информационни системи и ако някой служител на Джъмбо чете този коментар...му препоръчвам да използват тези методи при планирането на нови обекти.

    Нередност?
Нов коментар