Най-големите обществени поръчки през седмицата
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-големите обществени поръчки през седмицата

Най-големите обществени поръчки през седмицата

3468 прочитания

© Юлия Лазарова


Ремонт на 4 вертолета Ми-17

20 млн. лв.

http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=599199&newver=2

Министерството на отбраната обяви поръчка за възстановяването на летателната годност на вертолети Ми-17 и осигуряване на тяхната експлоатация. Поръчката е за период от 7 години, а прогнозната й стойност е 20 млн. лева от бюджета на министерството. Тя включва  доставки на оборудване и консумативи, необходими за ремонта на товарните военни вертолети, както и планови ремонти, увеличаване на общия срок на експлоатация и др. Видът на доставките/услугите и изискванията към тях са описани подробно в документацията по процедурата. Условията към кандидатите са да имат за последните три години общ оборот не по-малко от 1.4 млн. лева, оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката – не по-малко от 500 хил. лева. Кандидатът трябва да има изпълнени три договора, сходни с предмета на поръчката, през последните пет години и поне три препоръки. Кандидатите могат да работят с подизпълнители, ако посочат в офертата конкретния подизпълнител и обема дейности, които ще им възложат. Минималното изискване към подизпълнителите се прилага пропорционално на дела на тяхното участие, но не по-малко от изпълнен един договор, сходен с предмета на поръчката, през последните пет години и поне една препоръка. Минималното изискване към подизпълнителите за оборот от сходни дейности се прилага пропорционално на дела на тяхното участие, но не може да е по-малко от  200 хил. лева за последните три години.

Ремонт и поддръжка на пътната мрежа в община Търговище

10 млн. лв.

http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=600053&newver=2

Търговище обяви обществена поръчка за ремонт и поддръжка на общинската пътна и улична мрежа. Предмет е превантивно и текущо поддържане както и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации на 207.650 км пътища, стопанисвани от община Търговище, както и улици в град Търговище и селата. Дейностите се възлагат с годишни и месечни задания. Прогнозна стойност 10 лн. лв. без ДДС, а срокът е 4 години. Източник на финансирането е целева субсидия от държавния и от общинския бюджет. Участникът следва да има реализиран общ оборот сумарно за последните три години (2011 - 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 25 млн. лева. Участниците трябва да имат оборот от строителство за последните три години най-малко 20 млн. лева, както и достъп до собствен финансов ресурс или кредитна линия от поне 1 млн. лева. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 

Медицинско оборудване за Александровска болница

9.437 млн. лв.

http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=599385&newver=2

Министерството на здравеопазването обяви поръчка за доставка на медицинско оборудване и следгаранционна поддръжка за нуждите на "УМБАЛ Александровска" ЕАД. Поръчката е за 4 години и три месеца, а прогнозната й стойност е 9.44 млн. лева без ДДС. Финансирането е от оперативна програма "Регионално развитие". Обществената поръчка се състои от 11 обособени позиции, сред които доставка на уредба за магнитно-резонансна образна диагностика, доставка на цифров ехограф от най-висок клас, доставка на мултифункционален холмиум лазер, лапароскопско оборудване за диагностика и терапия на онкологични, конфокална ендоскопска апаратура за ранна онкологична диагностика на гастроинтестиналния тракт и др. Изискванията към кандидатите са различни за всяка обособена позиция. Всички трябва да имат валидно разрешително за търговия с медицински изделия, оторизация от производител, лицензии за вноси и износ и работа с йонизиращи лъчения, валидни сертификати за управление на качеството.

Озеленяване в Сливен

9 млн. лв.

http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=599201&newver=2

Община Сливен обяви обществена поръчка за озеленяване и целогодишно поддържане на зелени площи, паркове, градини междублокови пространства за период от 5 години. Поръчката е разделена на две обособени позиции, всяка с прогнозна стойност до 4.5 млн. лева. Двете позиции са за Северния и Южния район на града. Дейностите включват озеленяване и целогодишно поддържане и почистване на новите и съществуващите озеленени площи и прилежащите алеи и площадки на паркове, градини, скверове, междублокови пространства, разделителни ивици, залесителни пояси, гробищни терени. Така също поддържане на дълготрайната декоративна дървесна и храстова растителност; реконструкция и ремонт на детски площадки и архитектурни елементи; целогодишно поддържане на паркови елементи и елементи на новите и на съществуващи детски съоръжения, реконструкция, ремонт и поддръжка на поливни системи, питейни фонтанки и други, както и извършване на дейности по оформяне на нови зелени площи и внасяне на нова паркова мебел. Плащанията ще се извършват съобразно одобрени проектобюджети за всяка календарна година. Участниците е необходимо да са реализирали за последните три години оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката, в размер най-малко на 3 млн. лева без ДДС  за всяка обособена позиция.

Превоз за служителите на АЕЦ "Козлодуй"

8.484 млн. лв.

http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=599447&newver=2

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД обяви обществена поръчка за извършване на специализиран автобусен превоз на работници и служители за период от три години. Маршрутите са разпределени в 32 транспортни линии. Плащанията по договора се извършват всеки месец в български левове по банков път на база стойността на реално изминатите километри през месеца в срок до 30 календарни дни след двустранно подписан протокол. Участниците трябва да имат оборот от услуги със същия или подобен предмет на поръчката за последните три години в размер на минимум 8 млн. лева общо за трите години. От кандидатите се изисква да притежават валидна лицензия по Наредба №33 от 1999 г. за обществен превоз на пътници и товари, да имат опит в извършването на подобни дейности и да имат изпълнен минимум един договор с подобен предмет през последните 3 години, да имат на разположение минимум 44 броя автобуси и поне 44 водачи на МПС. Автобусите, обслужващи линии с дължина в едната посока над 24 км, се изисква да бъдат снабдени с климатици. Кандидатите трябва да осигурят допълнителни автобуси и персонал, необходими за евакуация на допълнителни 400 души.

Обходен път на град Димово

8.333 млн. лв.

Агенция "Пътна инфраструктура" обяви поръчка за строителство на обходен път на град Димово от км 39+480 до км 47+300 на път I-1 . Пътят е част от Общоевропейски транспортен коридор №4, провежда транспортните потоци между Румъния, България и Гърция. Дунав мост 2 привлича повече транзитни потоци и направлението на път I-1 през България се използва като най-къса връзка между река Дунав и Бяло море. Път І-1 е с важно национално и международно значение за западната част на страната, като свързва в направление север - юг Централна Европа с България, Гърция, Турция и Близкия изток. Срокът за изпълнение е 210 дни, а прогнозната стойност е 8.33 млн. лева.  Кандидатите трябва да имат да имат оборот за последните 3 години най-малко 16.7 млн. лева, както и оборот от строителство за последните 5 години минимум 8.4 млн. лева.

Ремонт на 4 вертолета Ми-17

20 млн. лв.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik

    "Превоз за служителите на АЕЦ "Козлодуй": 8.484 млн. лв."

    >>> Първо се назначава персонал от 4400 човека (спрямо 650те души в еквивалентната АЕЦ Филипсбург), голяма част от които са мъртви души по Гогол и надали могат да посочат гр. Козолдуй на географската карта. После, разбира се, за толква много трудова сила "притрябват" транспорт, ваучери за храна, застраховки живот, доброволен зравен фонд, трудова медицина, служебни карти за лятна почивка, санаториуми, профилакториуми и т.н. За изпроводяк следва едно ранно пенсиониране, т.е. право да точиш още дълги години социалната система за стаж на работно място, което никога не си виждал. Но не бива да завижаме чак толкова на гоголовите персонажи, защото те са единствено приносители към съответната партийна каса (важи квотният принцип) и за тях остава единствено една скромна комисионна. Всичко друго се отчита нагоре по веригата.

    Същото положение властва в РВД и на летището, а по другите държавни предприятия клончето се счупи общо взето. Затова има и доста недоволни от средните партийни ешалони, че са им оставили "куцото", поради което е време да ги преместят на "читавото" (АЕЦ-а, летището и РВД). Напорът е буен и необуздан.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.