Рекламите за мобилни устройства ще имат голям потенциал в България
Интервю с Роби Дуек, мениджър "Продукти за бранд реклама" на Google за Южна и Източна Европа:
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Роби Дуек се присъединява към Google през юли 2010 г., след като компанията придобива AdMob. През септември 2013 г. той отговаря за продуктите за бранд реклама на интернет гиганта за Южна и Източна Европа, Близкия изток и Африка. Екипът на Дуек внедрява услуги и инструменти за монетизиране на платформи за съдържание като сайта YouTube и социалната мрежа G+. Преди да заеме този пост, той е отговарял за мобилните решения на Google в региона. В AdMob Роби е бил мениджър продажби за Южна Европа. От 2007 до 2009 г. оглавява дигиталните продажби на Euronews, като изпълнява стратегията за онлайн развитие на медията в Европа. Завършрва френска филология и политически науки в университета в Лийдс.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
"...Потребителят е от ключово значение – той иска да е свързан непрекъснато..."
Естествено, че потребителя е от ключово значение! В крайна сметка потребителя плаща!
Ама това да съм свързан непрекъснато, че да ме залива глупава и подвеждаща информация - не, благодаря! И въобще не отивам някъде, за да "споделям" веднага къде съм! И никак не ме блазни, това да се блещя по цял ден в екрана на телефона си или да изпадам в паника, ако не съм "свързан"!
Оглупяването на консуматорите е поставено на солидна, професионална основа. Какво трябва да „работи“ човек, който го заливат напрекъснато с реклами? Имаше изследване за ефективността на шефове. Трябваше да сметнат колко пъти на ден работят по половин час без да ги прекъсват. Другото време се смята за неефективно употребено. Какво може да свърши като хората (освен да люпи семки, пардон, много демоде. Да яде пуканки пред телевизора) нещастник, който го прекъсват през няколко минути.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.