Изградихме изцяло нова пазарна стратегия

Момчил Бояджиев, мениджър "Архитектурни бои" и член на УС на "Оргахим"
Момчил Бояджиев, мениджър "Архитектурни бои" и член на УС на "Оргахим"    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Момчил Бояджиев, мениджър "Архитектурни бои" и член на УС на "Оргахим"
Момчил Бояджиев, мениджър "Архитектурни бои" и член на УС на "Оргахим"    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ

Промяна в начина на работа с дистрибутори и партньори, нов мениджърски екип, освежаване на продуктовата гама и дори разработване на приложение за мобилни телефони - това се случва в русенското дружество за бои и покрития "Оргахим", откакто един от основните му производствени цехове изгоря в пожар преди две години. Дружеството беше публично и акциите му се търгуваха на фондовата борса. В края на 2012 г. обаче три чужди компании собственици -  "Поликолор", "Уайтбийм холдинг" и "Тайдал Уейв трейдинг", които имат връзка помежду си, обявиха търговото предложение към малките акционери и оттогава информация за дейността на русенския завод започна да става все по-оскъдна. В годините на строителния бум компанията правеше оборот от над 100 млн. лв., който заради кризата започна да се свива. Сега от ръководството твърдят, че отново са се върнали към растежа. За плановете и бъдещето на компанията разговаряме с  Момчил Бояджиев, който е мениджър направление "Архитектурни бои" и член на управителния съвет на "Оргахим".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал