С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 27 апр 2014, 15:35, 8993 прочитания

"Загорка" ще инвестира 5.5 млн.евро в пивоварната си

Продажбите на компанията са се свили с 1-2%

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Компанията ще продължи да инвестира основно в стратегическите си марки
 
"Загорка" ще направи през 2014 г. дългосрочни инвестиции за 5.5 млн.евро. Парите ще отидат за изграждането на нов зелен склад за пакетиращи материали, в обновяване на външния вид на пивоварната, ще бъде реализиран и голям проект, свързан със зелени теми. Около 1 млн. евро от предвидените инвестиции ще отидат за закупуването и монтажа на нова пълначка за кенове, съобщи изпълнителният директор на "Загорка" Николай Младенов. Сегашната линия за пълнене на кенове е от 80-те години, затова и ще бъде подменена с нова. Всички линии на пивоварната са в добро състояние, тя има капацитет от 2 млн. хектолитра годишно, допълни Младенов.

"Загорка" ще продължи инвестициите в марките си, като планът за тази година включва двуцифрен ръст на инвестициите в стратегическите марки "Ариана", "Загорка" и "Хайнекен".


Трудна година

Миналата година беше трудна за пивоварния бранш. "Загорка" отбелязва лек спад на продажбите и горе-долу същите приходи като през 2012 г., отбелязва Младенов. При спад от 3-4% на продажбите в бирения пазар в сравнение с миналата година "Загорка" отбелязва свиване с около 1-2%. Делът на компанията по продажба на обеми е 30%, а по приходи - 34%. През 2013 г. в България са продадени 5.3 млн. хектолитра бира. Българинът е достигнал средноевропейските нива на консумация на бира - 75 литра на човек годишно.

И тази година "Загорка" ще реализира програмата си "Загорка зелен фонд", която е насочена към подпомагане на развитието на Стара Загора и областта. Тя е част от програмата на компанията за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие "Създаваме по-добро бъдеще". През последните три години инициативата се провежда под формата на публичен конкурс за реализиране на зелени проекти на територията на Старозагорския регион.



В периода 2011-2013 по програмата си "Загорка" е предоставила безвъзмездно над 250 000 лв. в полза на местната общност. Тази година компанията разширява броя на участниците в конкурса. В него могат да участват не само неправителствени организации, но и физически лица. Максималната стойност на средствата, които ще бъдат отпуснати за реализацията на печелившата идея, е 50 000 лв. Класираните на първите три места участници в конкурса ще могат да си разделят награден фонд от 22 хил. лв. Идеята, която е класирана на първо място в конкурса, ще бъде реализирана от екипа на "Загорка".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 339 прочитания

Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers

Британската група за доставки на храна предпочита да се продаде на гиганта в сектора Takeaway

23 окт 2019, 410 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Износът на "Емка" се свил през първото тримесечие

Причината е спад в продадената за износ продукция

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Сирийската авантюра на Ердоган подкопава НАТО

Може ли Северноатлантическият алианс бъде въвлечен във война заради Турция

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

Книга: Олга Токарчук - "Бегуни"

Една от ключовите книги на полската писателка, която получи Нобелова награда за литература

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10