Износ за Украйна е помогнал на "Медика" да повиши продажбите си
Компанията е имала повишение на оборота и от други пазари през първото тримесечие
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Пенка Тишкова, изпълнителен директор на "Медика"
Силен ръст в продажбите на лекарства отчита "Медика" през първото тримесечие на тази година в сравнение със същия период на миналата, става ясно от отчета на публичното дружество. Оборотът на вътрешния пазар се е увеличил със 17% на годишна база, а износът – с 25 на сто. Все още българските продажби носят по-голяма част от приходите на "Медика", но и в страната, и зад граница осезаемо са се увеличили постъпленията от лекарствени продукти. Специално за България медицинските изделия като марли, специални превръзки, лейкопласт продължават да са почти половината от продажбите, но делът им вече е осезаемо по-малък, отколкото е бил в началото на миналата година.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.