Арабският полет на Air Berlin
Германската авиокомпания е на път да влезе под контрола на Etihad от Абу Даби. В противен случай бъдещето й е сериозно застрашено
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Силт е най-северният германски остров, намира се в Северно море и въпреки ниските температури е любима туристическа дестинация на мнозина. Той е характерен с дългата си плажна ивица – около 40 км, интересната архитектура на къщите, девствената си природа.
Но не защото е толкова известен, до него има полети на Air Berlin от почти всички по-големи и не толкова големи германски градове – Дортмунд, Бремен, Дюселдорф, Ерфурт, Дрезден... Истинската причина е, че островът е любим на създателя и бивш изпълнителен директор на авиокомпанията Йоахим Хунолд, който, противно на бизнес логиката, е заредил самолетите на чести интервали до острова.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
12 коментара
На немски Sylt се произнася Зюлт.
Ер Берлин летят до София вече директно и от Берлин-Тегел, не само от Виена с машините на Ники.
До коментар [#1] от "SPQR":
Много точна информация :).
flyNiki не летят до София от миналата година. Не е зле информацията да се проверява преди да се пуска в статия...
Не съм ползвала още Air Berlin, моля ползвалите ги да споделят мнение.
До коментар [#4] от "Нефертити":
Имам опит с флай Ники, мисля че вече са част от Еър Берлин. От Нюрнберг-Виена-София, брутални стюардеси, сервираха прилични сандвичи и оперираха с нови Ембраери.
До коментар [#5] от "Consumer":
Благодаря.
До коментар [#1] от "SPQR":
Неточно. Закриха София-Виена и направиха София-Берлин. А сега едва ли ще закрият точно тази линия, защото им излиза ефтино и е изгодна. По-скоро имат недостиг на добри източноевропейски линии.
[quote#8:"Skydiver"]Неточно. Закриха София-Виена и направиха София-Берлин. А сега едва ли ще закрият точно тази линия, защото им излиза ефтино и е изгодна. По-скоро имат недостиг на добри източноевропейски линии. [/quote]
Закриха София - Виена или обратно защото линията се натовари с почти 7 полета дневно - 4 на Аустриан, 1 на АирБГ и 2 на Ники. Освен това ценовата война беше страховита - Аустриан летеше с РедТикет на 84 Евро отиване и връщане... Най-ниската на Ники беше 129 Евро. Просто в един момент започнаха да летят с полупразни самолети и се отказаха... На следващият ден Аустриан махнаха редтикета и най-евтиното билетче стана от около 190 Евро... Сега пак има опция да намериш полет за 125 - 140 Евро, ама по-рядко.
Ники се отърва от своите линии достатъчно прилично преди около година и половина. Големият му актив бяха и са в момента двата полета от Виена до Москва дневно, както и полетите до Испания, Египет и турските курорти. Самолетите пътуват с около 75% запълняемост на около 190 - 230 Евро на седалка... Което му позволи да иска висока цена за своята авиокомпания..
А АирБерлин... определено ако не са Етихад, щяха да са гушнали букета... ама арабите определено имат интерес да помпат пари, нали за момента небето в Европа им е закрита зона... ако ги пуснат да правят вътрешни курсове, смятай че SkyTeam, KLM-AF, ще се чудят откъде им е дошло...
[quote#8:"Skydiver"]Неточно. Закриха София-Виена [/quote]
Не знаех. Преди няколко години летях често с НИКИ от Виена до София
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход