Сделка за 4.3 млрд. долара създава нов лидер на хранителния пазар в САЩ

Hillshire Brands ще придобие конкурента си Pinnacle Food

Изпълнителният директор на Hillshire Шон Конъли очаква сделката да донесе големи ползи за бизнеса
Изпълнителният директор на Hillshire Шон Конъли очаква сделката да донесе големи ползи за бизнеса
Изпълнителният директор на Hillshire Шон Конъли очаква сделката да донесе големи ползи за бизнеса    ©  Reuters
Изпълнителният директор на Hillshire Шон Конъли очаква сделката да донесе големи ползи за бизнеса    ©  Reuters
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Щатският производител на храни Hillshire Brands се е съгласил да придобие конкурента си Pinnacle Food за 4.3 млрд. долара, съобщава Bloomberg. Сделката ще разшири портфолиото на Hillshire с популярни в САЩ продукти като замразените храни Birds Eye и подправките Duncan Hines.

Според условията на сделката инвеститорите ще получат по 18 долара и половин акция на Hillshire Brands за всеки притежаван дял в Pinnacle. Общата стойност на заплащането надвишава с 20% цената на акциите Pinnacle при затваряне на търговията в петък. Споразумението включва и стойността на дълговете, с които обемът на сделката достига 6.6 млрд. долара. След оповестяването му акциите на базираната в Чикаго Hillshire поскъпнаха с 2.8% до 38 долара, а тези на Pinnacle, която е базирана в Ню Джърси – с 27% до 38.76 долара.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.