Сделка за 4.3 млрд. долара създава нов лидер на хранителния пазар в САЩ

Hillshire Brands ще придобие конкурента си Pinnacle Food

Изпълнителният директор на Hillshire Шон Конъли очаква сделката да донесе големи ползи за бизнеса
Изпълнителният директор на Hillshire Шон Конъли очаква сделката да донесе големи ползи за бизнеса
Изпълнителният директор на Hillshire Шон Конъли очаква сделката да донесе големи ползи за бизнеса    ©  Reuters
Изпълнителният директор на Hillshire Шон Конъли очаква сделката да донесе големи ползи за бизнеса    ©  Reuters

Щатският производител на храни Hillshire Brands се е съгласил да придобие конкурента си Pinnacle Food за 4.3 млрд. долара, съобщава Bloomberg. Сделката ще разшири портфолиото на Hillshire с популярни в САЩ продукти като замразените храни Birds Eye и подправките Duncan Hines.

Според условията на сделката инвеститорите ще получат по 18 долара и половин акция на Hillshire Brands за всеки притежаван дял в Pinnacle. Общата стойност на заплащането надвишава с 20% цената на акциите Pinnacle при затваряне на търговията в петък. Споразумението включва и стойността на дълговете, с които обемът на сделката достига 6.6 млрд. долара. След оповестяването му акциите на базираната в Чикаго Hillshire поскъпнаха с 2.8% до 38 долара, а тези на Pinnacle, която е базирана в Ню Джърси – с 27% до 38.76 долара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове