Сделка за 4.3 млрд. долара създава нов лидер на хранителния пазар в САЩ
Hillshire Brands ще придобие конкурента си Pinnacle Food


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Щатският производител на храни Hillshire Brands се е съгласил да придобие конкурента си Pinnacle Food за 4.3 млрд. долара, съобщава Bloomberg. Сделката ще разшири портфолиото на Hillshire с популярни в САЩ продукти като замразените храни Birds Eye и подправките Duncan Hines.
Според условията на сделката инвеститорите ще получат по 18 долара и половин акция на Hillshire Brands за всеки притежаван дял в Pinnacle. Общата стойност на заплащането надвишава с 20% цената на акциите Pinnacle при затваряне на търговията в петък. Споразумението включва и стойността на дълговете, с които обемът на сделката достига 6.6 млрд. долара. След оповестяването му акциите на базираната в Чикаго Hillshire поскъпнаха с 2.8% до 38 долара, а тези на Pinnacle, която е базирана в Ню Джърси – с 27% до 38.76 долара.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.