БТК увеличи печалбата си от началото на годината

Причина за това е оптимизацията на разходите за поддръжка, след като компанията прекрати договора с Alcatel-Lucent за аутсорсинг на мрежата

Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

След като през изминалата година БТК изпревари "Мобилтел" по общ обем на приходи, телекомът продължава да е водещ по този показател, след като компанията отчете постъпления от 194.4 млн. лева през първото тримесечие на годината. Другите два големи играча в сектора – "Мобилтел" и "Глобул" – обявиха през изминалата седмица приходи през периода от 178.3 и 147.2 млн. лева съответно. Постъпленията на БТК са с 0.5% по-ниски в сравнение с тези от януари - март 2013 г., когато са били 195.4 млн. лева. През първите три месеца на годината БТК отчита удвояване на нетната печалба до 9 млн. лева спрямо 4.2 млн. лева през същия период предходната година. Основната причина за по-доброто представяне са оптимизациите, направени вследствие на прекратяване на договора с Alcatel-Lucent за аутсорсване на поддръжката на мрежата. Компанията върна обратно операциите по това перо, като тя посочва, че това е намалило разходите за поддръжка. За сметка на това са се увеличили парите, заделяни за заплати, защото прибра под своята шапка служителите, които отговаряха за мрежовата инфраструктура. Това доведе до ръст на разходите за персонал от 17.2 на 26.4 млн. лева.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    the_core avatar :-@
    The Core
    • + 3

    Основната причина за по-доброто представяне са оптимизациите, направени вследствие на прекратяване на договора с Alcatel-Lucent за аутсорсване на поддръжката на мрежата. Компанията върна обратно операциите по това перо, като тя посочва, че това е намалило разходите за поддръжка. За сметка на това са се увеличили парите, заделяни за заплати, защото прибра под своята шапка служителите, които отговаряха за мрежовата инфраструктура. Това доведе до ръст на разходите за персонал от 17.2 на 26.4 млн. лева....

    Ама като помня какви дитирамби се лееха в КАПИТАЛ за тази глупост - аутсорсването!!!
    Някой "мениджър" трябва да го "отнесе", ама надали...
    Ручахме едни ла*на 4 години, докато разберем, че били ла*на!

    Нередност?
  • 2
    freelanders06 avatar :-@
    freelanders06
    • - 2
    • + 1

    Най-тъпата система имат от тоя оператор.

    За да им пратя мейл трябва да пиша какъв ми е бил прякора, какъв съм искал да стана или какво е моминското име на майка ми...

    Същото и за да се регистрирам, за да си получавам фактурата.

    И да напиша 16алтернативни различни мобилни номера, стационарен и телефон с шайба, на които така или иначе не ми звънят, а ми пишат мейл.

    Нередност?
Нов коментар