"Свилоза" отчита 15% увеличение на продажбите към март

Една от причините за добрия резултат са намалени разходи на основното дружество "Свилоцел"

От компанията очакват добри перспективи за пазара на целулоза, въпреки силната конкуренция от Латинска Америка (снимката е архив)
От компанията очакват добри перспективи за пазара на целулоза, въпреки силната конкуренция от Латинска Америка (снимката е архив)
От компанията очакват добри перспективи за пазара на целулоза, въпреки силната конкуренция от Латинска Америка (снимката е архив)    ©  Красимир Юскеселиев
От компанията очакват добри перспективи за пазара на целулоза, въпреки силната конкуренция от Латинска Америка (снимката е архив)    ©  Красимир Юскеселиев

Производителят на дървесна целулоза "Свилоза" е увеличил приходите и печалбата си през първото тримесечие на годината, показва консолидираният му отчет. В него влизат резултатите на дъщерните компании "Свилоцел", "Биоресурс" и "Северна дърводобивна компания". От тях основното е "Свилоцел", което произвежда целулоза за завода в Свищов. Общо приходите на "Свилоза" за първите три месеца са 31.65 млн. лв., с 15% ръст на годишна база. Според бележките към отчета към края на март постъпленията само на "Свилоцел" са 31.6 млн. лв. при 27.25 млн. година по-рано.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар