С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
25 май 2014, 16:19, 10056 прочитания

Ford Otosan откри третия си завод в Турция

Инвестицията в съвместната компания с "Коч холдинг" е 511 млн. долара.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Турският автопроизводител Ford Otosan откри третия си завод в страната. Компанията е джойнт венчър между американската Ford и турския "Коч холдинг", съобщи SeeNews. Инвестицията за реализацията на проекта, който е в град Йеникьой в провинция Коджаели, е 511 млн. долара. В завода ще се сглобяват моделите Ford Transit Courier и Ford Tourneo Courier, като общият годишен капацитет ще бъде 110 хил. превозни средства. Двата модела са разработени от 500 инженери на турската автомобилна компания, в чийто развоен център работят 1300 специалисти.

Предприятието, което се простира на площ от 70 хил. кв. метра, беше построено за 16 месеца. То се намира в близост до другия завод на компанията в областта. Продукцията от новия завод ще бъде продавана в 46 държави, а всички сглобявани модели от Ford Otosan намират пазар в 106 страни.


55 години партньорство

"Ford Otosan е едно от най-дългите и успешни сътрудничества в автомобилната индустрия в света и днес поставихме още един камък в него", заяви при откриването Бил Форд, изпълнителен председател на американската компания.

Вицепрезидентът на "Коч холдиг" Али Коч от своя страна обяви, че партньорството продължава вече 55 години, а новият завод е отлична възможност за растеж на бизнеса. Той отбеляза още, че новата производствена мощност ще помогне и на компаниите за авточасти в страната и ще увеличи експорта на Турция.

Привлекателен сектор


Турция отдавна е притегателен център за световната автомобилна индустрия, като за половин век секторът е преживял истински разцвет. През  миналата година производството е достигнало 1.126 млн. В страната се сглобяват 15 марки, сред които Renault, Peugeot, Citroen, Mercedes, Ford, Fiat, Toyota, Hyndai и др.



Най-големият автомобилен завод в Турция се намира в Бурса и е също на смесена компания между френската Renault и холдинга OYAK. Създаден е през 1971 г. и през миналата година в него са сглобени почти 332 хил. автомобила. Според статистиката заводът е направил 52% от всички леки автомобили в страната за миналата година и 55 на сто от изнесените коли турско производство.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Барселона" стана първият футболен клуб с годишни приходи от над 800 млн. евро "Барселона" стана първият футболен клуб с годишни приходи от над 800 млн. евро

В топ 20 са най-много отборите от Висшата лига на Англия

18 яну 2020, 2 прочитания

Мораториум върху вноса на боклуци ще спре заводи за метали, стъкло, пластмаси Мораториум върху вноса на боклуци ще спре заводи за метали, стъкло, пластмаси

Забраната противоречи на европейското законодателство

18 яну 2020, 297 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Трейс груп холд" ще изгради интермодален терминал в Пловдив

Стойността на проекта е 8.6 млн. лв. без ДДС

Още от Капитал
Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

В търсене на новия FAANG

Технологичните гиганти ще останат доминантен фактор на пазарите, но наред с тях в потенциални кандидати за фаворити на инвесторите могат да се превърнат и редица зелени компании

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10