Раздвижване в "Кремиковци"
Частните собственици на активите опитват да възстановят част от производството, а най-вероятната цел е препродажба


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Производство скоро няма да има, тъй като не е поискано издаване на комплексно разрешително за мощността.
Подготовка за възстановяване на част от производството в някогашния металургичен завод "Кремиковци" върви от седмици. Проектът не е част от плановете на правителството за реиндустриализация чрез възраждане на соцгиганти, а инициатива на фирмите, които преди три години купиха активите на фалиралото предприятие със заем от Първа инвестиционна банка (ПИБ). Това казаха трима независими източника за "Капитал Daily". Неофициалната информация е, че "Елтрейд къмпани", "Вапет консулт" и "Надин металс трейд" бързат да възобновят горещото валцуване, тъй като имало неизвестен кандидат купувач. Възможно е също кратките срокове да са свързани с изтичащия в края на юли падеж по заемите от ПИБ. От банката кредитор отказаха информация.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
43 коментара
Този "неназован купувач" да не би да е Стойнев под прикритие в ролята на таен клиент.
"Освен това "Кремиковци" няма разрешение за емисии,"
>>> Eлектродъговата пещ и валците какви емисии точно пораждат?
Интересно. Да не вземе да тръгне сега? И защо го оставиха да изгние 4 години?
Според мен правителството иска да спаси БДЖ.
Кремиковци трябва да го изринат до освновъ заедно с горния почвен слой.
После да построят или смислен бизнес-хъб, или нов жилищен квартал.
Комуникациите са перфектни - полу-магистрала, рейсове, влакове, ток - всичко има!
Разходих се до Кремиковци преди седмица.
Пълна гробница! Гарата все едно е бомбардирана след което са се водили улични боеве! Районът е узурпиран от самонастанили се цигани! Кантонът срещу гарата е превзет точно от такова племе, което беше разрязало решетките от прозорците и ги ползваше за простор, на който си сушешеше прането! Накъдето и да се обърнеш в Ботунец се мотаят фиркани джагали, усмихнати циганета тичат успоредно с автомобила!
Все едно сте в Индия!
[quote#3:"capricorn2014"]ова е лоша новина за либерастите, за тях по презумпция всяко производство е губещо, или поне замърсява въздуха на София. [/quote]
Малко се говори ,че след либертарианската унищожителна атака която да разпарчетоса производството в източните колонии цената на стоманата се вдигна тройно на международните пазари , на другите метали от 5 до 100 пъти !
Високо моралните либерасти няма да ти кажат ,че до преди 30-40 години Кремиковци е бил като коминче на барбею в стравнение с това което е тровело примерно Великобритания или Германия !
Никой няма да ти каже ,че тези които най-много са тровели Европа именно те са създали EU под претекст ,че трябва да си направят техен картел за въглища и стомана !
До коментар [#5] от "jonson":
БДЖ трабва да се спаси и да не се дава на алчните швабски икономически пънкари или поне не на цена под 5млрд. !
До коментар [#9] от "comandante":
Нямам против да бъде спасено, само не искам да е с моите пари.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.