Цветелина Бориславова навлиза в морските превози
Фондът CSIF купува второ пристанище в Бургас и възстановява фериботната линия между България и Грузия


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Цветелина Бориславова възстановява фериботната линия между България и Грузия от Бургас. Очаква се през август да започнат курсовете по ро-ро линията, която ще бъде както за товарни превози, така и за пътнически. За целта е закупен ферибот, който ще бъде в България до десетина дни, каза за "Капитал Daily" Бориславова. По думите й дългосрочният проект включва откриване на линия и до Задкавказието. Възстановяването и развитието на фериботната линия между България и Изтока е възможност за страната да се развие като логистичен център в тази част на Европа, посочи още тя. Закупеният вече ферибот е с капацитет за товар от 110 тира или над 200 контейнера.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
13 коментара
Жена мечта! :)
Публикувано през m.capital.bg
мдаааа, пожелае ли нещо......
Тази нямам нищо против да влезе в политиката...
Логично защо по времето на ГЕРБ се присъединяваха ВЕИ-та безконтролно. Напомням, че и партньора по карти и петролен бос Златев има ВЕИ-та. Нямам нищо против дамата, изглежда много симпатична и очевидно е успяла. Малко е сива историята на възход, но такива са ни капиталистите. Охранителчето определено знае какви да търси, или може би е обратното
Може го жената.
"Закупеният вече ферибот е с капацитет за товар от 110 тира или над 200 контейнера."
"Възстановяването и развитието на фериботната линия между България и Изтока е възможност за страната да се развие като логистичен център в тази част на Европа, посочи още тя."
със вместимост от 200 контейнера, колко време ще се избива тази инвестиция??
Другото, което е навремето Япония ни даде пари от японската банка за развитие (доколкото си спомням) за инвестиции и най-вече за модернизиране на контейнерния терминал на пристанище Варна. По времето на ГЕРБ, обаче тези пари отидоха за пристанище Бургас. само да уточния, че Бургаското пристанище съществува благодарение на на Нефто-преработващия завод. Във Варна се обработват над 100 хил контейнера, да не говорим за генерални и насипни товари които са над 12 млн тона. да бяха дали парите да се модернизира аспаруховия мост, защото заради въздушното газене не могат да постъпват по-големи кораби.
Успех ! :)
Звучи логично на фона на проблемите с Турция на нашите превозвачи и по-точно тези, които карат стоки към и от централна Азия. Дано сработи линията и има успех!
А да не забравяме, че и Грузия съвсем скоро ще подпише споразумение за асоцииране с ЕС, което на теория би следвало да вдигне стокообмена с ЕС. Това може да е още един плюс в полза на потенциала на бъдещата фериботна линия.
колко струва ферито ?
До коментар [#9] от "shogun":
Има ли значение? Пък и най-вероятно си е търговска тайна :-)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.