Lufthansa иска да стане първата западна авиокомпания с 5 звезди

Пътниците от и до София на групата растат с 15% след отпадането на Fly Niki

Александър Толвет (втори от ляво на дясно) ще отговаря за България, Македония, Косово и Албания
Александър Толвет (втори от ляво на дясно) ще отговаря за България, Македония, Косово и Албания
Александър Толвет (втори от ляво на дясно) ще отговаря за България, Македония, Косово и Албания    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Александър Толвет (втори от ляво на дясно) ще отговаря за България, Македония, Косово и Албания    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА

"Плановете ни са през 2015 г. да станем първата западна компания с категория пет звезди." Това съобщи Мартин Рикен, директор "Корпоративни комуникации" в Lufthansa Европа, по време на представянето на новия генерален мениджър за България, Албания, Македония и Косово Александър Толвет. Освен това компанията отчита и по-добри резултати на българския пазар през миналата година.

Повишаването на комфорта за пътниците е част от стратегията на компанията да отговори на агресивните превозвачи от Близкия изток, които имат зад гърба си подкрепата на шейховете и евтините горива. Арабските компании стават и все по-агресивни в спасяването на различни европейски авиопревозвачи от финансова катастрофа по примера на втората по големина на пазара в Германия след Lufhansa – Air Berlin, където със сериозен дял е Etihad Airways.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
8 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rainbou1 avatar :-?
    rainbou1
    • - 4
    • + 5

    Малко трудно да са над 70, но за останалото са абсолютно прави.
    Предпочитам полетите на групата пред България Еър поради една единствена причина - с България Еър всичко е ок, до момента, в който се объркат нещата - я отмяна или промяна на полет, я загубване на багаж и т.н.

    Нередност?
  • 2
    h.k.yordanov avatar :-|
    h.k.yordanov
    • + 8

    Защо да е трудно да са над 70 на седмица рейнбоу1? Пет дневни полета до Виена от София (с малки изключения) и един от Варна до Виена на Аустриан, 2 дневни до Франкфурт и 3 дневни до Мюнхен на Луфтханза. Общо 11 полета х 7 дни.
    Сметката излиза :)

    Нередност?
  • 3
    Consumer avatar :-P
    Consumer
    • - 7
    • + 6

    В Делейханза много са си повярвали, хайде първо си оправете кетъринга, леличките стюардеси, на част от които пътеката им е тясна, пък после ще видим.

    Нередност?
  • 4
    mart.in avatar :-|
    mart.in
    • - 2
    • + 3

    До коментар [#1] от "rainbou1":

    Аз пък предпочитам бг ер, не съм имал никакви проблеми с тях, докато с луфтханза е малко по-друго.. ;)

    Нередност?
  • 5
    rainbou1 avatar :-|
    rainbou1
    • + 2

    До коментар [#2] от "h.k.yordanov":

    Мда - всъщност точно заради полетите от Варна не излизаше сметката - бях ги забравил :)
    Иначе да - уикенда полетите до Виена са по-малко, за Франкфурт и Мюнхен нямам наблюдения, но приемам, че сметката излиза.:)

    Нередност?
  • 6
    zztop11 avatar :-|
    Здравко Здравков
    • - 1
    • + 1

    На мен ми се е случвало закъснение от над 2 часа именно при Групата на Луфтханза, но не съм го правил на проблем, тъй като навсякъде се случва, независимо от компанията. Бг ер от друга страна са си доста конкурентноспособни.

    Нередност?
  • 7
    lone_wolf avatar :-|
    lone wolf

    Да бе! Да!
    Шест звезди!

    Веднъж преброих четири липсващи нита на въздухозаборника на двигателя на самолет на Луфтханза (Полет Франкфурт-София).

    Нередност?
  • 8
    rainbou1 avatar :-|
    rainbou1
    • + 3

    До коментар [#4] от "mart.in":

    Аз имам 88 полета с Луфтханза, Остриън и БГ Еър и съм нямал никакви проблеми освен разни закъснения, но по отзиви БГ Еър са най-зле.

    Нередност?
Нов коментар