Световното първенство е подобрило резултатите на Nike

Компанията отчита повишен интерес в Северна Америка и Западна Европа

Производителят на спортни стоки Nike оповести по-добри от очакваното резултати за миналото финансово тримесечие, за което са спомогнали повишените продажби на облекло и обувки в Северна Америка и Европа и силната рекламна кампания на марката във връзка със световното първенство по футбол в Бразилия.

Компанията разчита на Западна Европа и Северна Америка за над половината от всичките си приходи. Продажбите в първия регион са нараснали с 18% за трите месеца до края на май, а във втория – с 10%. "Nike е марка номер едно в десетте най-големи града в Западна Европа", отчита президентът на компанията Тревър Едуардс, цитиран от Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    _tsiki_ avatar :-|
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    • - 1
    • + 1

    Браво, разкараха ненужните марки и се концентрираха и резултатите няма как да не се появят.

    Нередност?
Нов коментар