Търговията с храни и напитки с добро онлайн бъдеще
Компаниите в сектора се адаптират по-бавно към променящата се бизнес среда
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Производителите на хранителни стоки се адаптират към новия онлайн свят. Инвестициите в разумно пакетиране, използването на социалните мрежи за реклама и създаването на гъвкави вериги за доставки ще им помогнат много в този процес, пише в обширен текст по темата Reuters.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Coca-Cola, шоколад са храни които при консумацията им мозъкът отделя хормона на щастието-допамин!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.