КЗК глоби "Кауфланд България" с 542 хил лв. за заблуждаваща реклама
Веригата ще обжалва решението по съдебен ред
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Комисията за защита на конкуренцията глоби "Кауфланд България" с 542 662.50 лв. за заблуждаваща реклама. Антимонополният орган е установил, че от юни 2010 г. до април 2014 г. веригата рекламира цената и качеството на продуктите със собствената марка "K-Classic с послания като: "K-Classic ви дава гаранция за най-ниска цена! Без компромиси. При сравними продукти никоя друга търговска верига в нашия град не предлага по-ниска цена. Ден след ден, година след година" и "Гарантирано качество на най-ниска цена". Компанията предлага
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
13 коментара
ьа
Учудени сме, че КЗК едва сега забелязва, че има нещо нередно в него.
.............................
И аз, и аз съм учуден, че едва сега го е забелязала...
Да се поздравят адвокатите на Кауфланд за добрия съвет при оформяне на промоцията и защитата пред КЗК. Да не забравяме и шефа на вътрешния правен отдел.
Ашконсун !
Публикувано през m.capital.bg
Крайно време беше! А сега да се задейства и Агенция по храните и да се опита да намери поне един фризер, в който няма стока с изтекъл срок на годност.
Докат има балъци да слушат и гледат реклами ...
[quote#4:"blame"]в който няма стока с изтекъл срок на годност. [/quote]
е за това нещо да налагат глоби - аз съм ЗА, докато другото ... шменти -капели.
До коментар [#6] от "historama":
Хич не е шменти капели, с подвеждаща и заблуждаваща реклама лъжат предимно възрастни хора. За нещо далече по-невинно в Германия преди няколко години отнесоха 3-4 млч. евро.
До коментар [#3] от "leko_uchuden":
Ти пък защо си мислиш, че питат адвокатите си как да си правят рекламите. Адвокатите ходят след това да се чудят как да спасяват омазаната работа. И се стига до адвокати, когато обикновено тотално няма какво да се направи.
Интересно как КЗК е научила това:
...На практика обаче "Кауфланд" намалява след специално проучване и при нужда продажната цена на продукти с марката "K-Classic", за да ги направи по-евтини или равни с цената на аналогични продукти в конкурентни вериги..............
КЗК трябва да се бори с монополите и картелите, а нелоялната конкуренция следва да се остави в ръцете на увредените компании, както е в белите държави.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.