IBM и Apple ще предлагат общи продукти на бизнес клиенти
Компаниите ще предлагат iPhone и iPad с инсталирани приложения, насочени към корпоративния пазар
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
International Business Machines (IBM) ще си партнира изключително с Apple за продажбата на смартфони iPhone и таблети iPad с инсталирани приложения, насочени към корпоративни клиенти, обявиха двете компании. Съвместната продажба на тези продукти се предвижда да започне тази есен, отбелязва Reuters.
Съобщението идва само два дни преди IBM да обяви финансовите си резултати за второто тримесечие и е част от усилията на компанията да префокусира бизнеса си към софтуера и услугите за корпоративни клиенти. Преструктурирането на бизнеса през последните години включва постепенно излизане от губещите хардуерни операции и серия от придобивания на разработчици на мобилни приложения. IBM се надява продажбите на софтуер да осигуряват половината от общата печалба на групата през 2015 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове