Nissan залага на футболния маркетинг

Автомобилните гиганти все повече инвестират в най-популярната игра

"За нас футболът работи. Трябва да доставяме за феновете и го правим"

Роел де Врайс, маркетинг директор на Nissan

Японският производител на автомобили Nissan насочва маркетинг инвестициите си към футбола за сметка на моторните спортове. Очаква се следващата седмица да бъде обявена поредната голяма сделка за футболно спонсорство, съобщава Financial Times. От компанията са убедени, че най-популярната игра може да увеличи значително продажбите й. Това ще бъде третото подобно споразумение за последните четири месеца, като по този начин компанията ще се доближи до своите клиенти. Футболът има превес над моторните спортове, що се отнася до интересите на клиентите на японския гигант, смята изпълнителният директор Карлос Госн.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    forest avatar :-|
    Forest
    • + 1

    Нисан ще замести Форд.

    Нередност?
Нов коментар