Нова битка в телевизионната война
Най-големите играчи в сектора се съюзиха в нов опит да го разчистят


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Всеки срещу всеки, 365 дни в годината, по всички направления и без много ограничения в средствата. Така се води войната между участниците на пазара на телевизионно разпространение в България. Ако има някакви колаборации между двама, те са само за да се удари трети, примирията траят по-кратко от тези в ивицата Газа, а фронтовете се простират по целия хоризонт: големите оператори се атакуват взаимно с все по-агресивни ценово оферти и пакети, всички са в непрекъснат пазарлък с телевизиите колко и по каква схема да им плащат за програмите им и, разбира се, националните разпространители са в постоянен конфликт с малките регионални такива.
Лятното спокойствие, което се вижда с просто око в сектора на тв доставката, е илюзорно. Оръжията всъщност изобщо не са заровени. Напротив. Четири от най-големите разпространители на платена телевизия се обединиха в ново сдружение, привличайки и няколко от по-съществените създатели на съдържание. Което изобщо не означава, че всеки не би завзел пазара на другия, ако има тази възможност. Просто има обща цел: прочистване на пазара от фирми, които работят в сивия сектор, крият абонати и пиратстват - по презумпция по-малките и регионални такива.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Новият министър на икономиката - Щонов, да вземе да притисне булсата да пуснат каналите си на близу, че скоро почва испанското, а и тенис има там.
Според мен единственото спасение за кабелните телевизии е да приложат метода на така наречената "теория за дългата опашка"
Докога ще си плащаме на Операторите /с голямо О/ за да можем да гледаме рекламите излъчвани по Тиливизи'ити /с мноого голямо Т/
?
Год блес замунда!
Публикувано през m.capital.bg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.