Особености на договора за изработка на уебсайт
Или за какво да внимавате, когато уреждате отношенията си с изпълнителя на проекта за вашата лична или корпоративна страница в интернет


адв. Жулиета Мандажиева, адвокатско дружество Точева и Мандажиева

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
В наши дни "електронното лице" на една компания е от същото, а в много случаи и от по-голямо значение в сравнение с представителния офис, екип или информационни материали. В редица случаи проспериращи фирми разчитат изключително на своя уебсайт за осъществяване на ежедневните си бизнес дела. Все повече предприемачи държат на модерния, лек за работа и все пак впечатляващ дизайн. Преобладаващата част от уебсайтовете имат и развити допълнителни функционалности (форум, блог, електронен магазин или каталог, RSS каталог), което във всички случаи налага прецизно задание и удължава/усложнява работата по сайта.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Не мога да разбера тази "статия" как да я възприемаме - като реклама на съответната кантора или като опит да ни се обясни нещо, което трябва да ни го каже юрист, специалист по Интернет право. Направих си труда да посетя въпросният сайт и виждам, че тази кантора "разбира от всичко"(старите хора му викат на това "пенкелер"), което ме води към първия въпрос и съмнението...дали не си търси клиенти някой..."специалист"...
Ясно е, че статията е с рекламна цел. Споменават се важни моменти за отношенията и отговорностите при сключване на договор за изработката на уеб сайт и са прави, че тази част е много важна. Въпреки това си личи, че авторите не са много наясно с IT частта. И защо статията не претендира за изчерпателност, като точно това е важното. Моят съвет е да напишете по-подробна статия, като се наблегне на наистина трудните моменти в договора.
Публикувано през m.capital.bg
Статията си е много добро въведение по проблем, който изключително много хора срещат. Като човек, който е разработвал "сайтове" мога да ви гарантирам, че 95% от клиентите си нямат представа какво си мислят, че искат. За задълбочен анализ на необходимостите и изискванията е дори трудно да бъдат убедени.
Дори да е с "рекламна цел", тази статия представлява една безплатна консултация (тоест нещо, което може да е само от полза за читателя), която ви дава представа за качеството на работа на авторите. По никакъв начин не обвързва когото и да било. Напротив - дава възможност на хората да правят по-информиран избор.
Адвокати, които разсъждават за маркетинг и уеб дизайн, в любителски напън за самореклама.
Преди да напишете статията, да бяхте си платили и консултирали с уеб дизайнер и маркетолог и да я бяхте поръчали на професионален копирайтър.
И това е безплатен съвет. Следващият път ще ви таксувам по 500 кинта на час.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.