Най-големите вериги: Обороти нагоре, печалби надолу

Магазините за храни растат скромно, при техниката има по-голямо възстановяване

След като през 2011 г. германската компания от типа дискаунтър Kaufland изпревари основния си конкурент Metro Cash&Carry и застана на първо място, сега веригата за пръв път е преминала границата от 1 млрд. лв. приходи
След като през 2011 г. германската компания от типа дискаунтър Kaufland изпревари основния си конкурент Metro Cash&Carry и застана на първо място, сега веригата за пръв път е преминала границата от 1 млрд. лв. приходи    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
След като през 2011 г. германската компания от типа дискаунтър Kaufland изпревари основния си конкурент Metro Cash&Carry и застана на първо място, сега веригата за пръв път е преминала границата от 1 млрд. лв. приходи
След като през 2011 г. германската компания от типа дискаунтър Kaufland изпревари основния си конкурент Metro Cash&Carry и застана на първо място, сега веригата за пръв път е преминала границата от 1 млрд. лв. приходи    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
3.9

млрд. лв. са приходите на десетте най-големи вериги за храни. По данни на анализаторската компания ICAP общият обем на търговията с бързооборотни стоки е 10.3 млрд. лв. през 2013 г., т.е. десетте правят 38% от продажбите.

Всяка година "Капитал" подрежда най-големите компании в страната по приходи, печалби, активи. В "Капитал 100" има и класации по сектори. В следващите броеве на "Капитал Daily" през август и септември ще публикуваме подрежданията по браншове с повече компании и по-подробни финансови данни.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се