"Медика" иска да използва маркетинговия опит на "Софарма"
Компанията планира да изнася повече продукция с нови договори
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Производителят на лекарства и медицински консумативи "Медика" смята да използва помощ от "Софарма" в маркетинга и продажбите си, стана ясно от поканата за общо събрания на акционерите на "Медика". То е насрочено за 30 септември и на него ще се гласуват предложенията на ръководството за две големи сделки със свързаната компания – едната е за маркетинг, а другата е за пласиране на продуктите на "Медика" от представителства на "Софарма" в държави извън България.
Изпълнителният директор на "Медика" Стойчо Пангев уточни пред "Капитал Daily", че се надяват с всеки един от новите договори да направят икономия на разходи и да увеличат продажбите си. По отчет само за първото полугодие на тази година разходите им за продажби са 1.7 млн. лв., малко по-малко, отколкото за същото време на миналата година. Годишните разходи за маркетинг активности и търговия са около 3.6 млн. лв., показват отчетите. Досега "Медика" поддържа собствено звено за маркетинг и реклама, както и дистрибутор. За последния засега няма предложение да се закрива.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход