"Медика" иска да използва маркетинговия опит на "Софарма"

Компанията планира да изнася повече продукция с нови договори

"Медика" се надява да продава повече с помощта на "Софарма"
"Медика" се надява да продава повече с помощта на "Софарма"
"Медика" се надява да продава повече с помощта на "Софарма"    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
"Медика" се надява да продава повече с помощта на "Софарма"    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА

Производителят на лекарства и медицински консумативи "Медика" смята да използва помощ от "Софарма" в маркетинга и продажбите си, стана ясно от поканата за общо събрания на акционерите на "Медика". То е насрочено за 30 септември и на него ще се гласуват предложенията на ръководството за две големи сделки със свързаната компания – едната е за маркетинг, а другата е за пласиране на продуктите на "Медика" от представителства на "Софарма" в държави извън България.

Изпълнителният директор на "Медика" Стойчо Пангев уточни пред "Капитал Daily", че се надяват с всеки един от новите договори да направят икономия на разходи и да увеличат продажбите си. По отчет само за първото полугодие на тази година разходите им за продажби са 1.7 млн. лв., малко по-малко, отколкото за същото време на миналата година. Годишните разходи за маркетинг активности и търговия са около 3.6 млн. лв., показват отчетите. Досега "Медика" поддържа собствено звено за маркетинг и реклама, както и дистрибутор. За последния засега няма предложение да се закрива.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар