"Медика" иска да използва маркетинговия опит на "Софарма"
Компанията планира да изнася повече продукция с нови договори
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Производителят на лекарства и медицински консумативи "Медика" смята да използва помощ от "Софарма" в маркетинга и продажбите си, стана ясно от поканата за общо събрания на акционерите на "Медика". То е насрочено за 30 септември и на него ще се гласуват предложенията на ръководството за две големи сделки със свързаната компания – едната е за маркетинг, а другата е за пласиране на продуктите на "Медика" от представителства на "Софарма" в държави извън България.
Изпълнителният директор на "Медика" Стойчо Пангев уточни пред "Капитал Daily", че се надяват с всеки един от новите договори да направят икономия на разходи и да увеличат продажбите си. По отчет само за първото полугодие на тази година разходите им за продажби са 1.7 млн. лв., малко по-малко, отколкото за същото време на миналата година. Годишните разходи за маркетинг активности и търговия са около 3.6 млн. лв., показват отчетите. Досега "Медика" поддържа собствено звено за маркетинг и реклама, както и дистрибутор. За последния засега няма предложение да се закрива.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.