Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 8 сеп 2014, 17:01, 3375 прочитания

Starbucks отваря заведения за експресни поръчки

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американската верига Starbucks обяви, че планира да открие три нови вида заведения, които задоволяват вкуса както на ценителите кафето, които обичат да го пият бавно и на спокойствие, така и на онези почитатели на бързата консумацията "на крак", съобщава Businessweek. Това е част от стратегията й за световна експанзия.

Новата визия



През декември базираната в Сиатъл компания ще отвори първото по рода си Roastery and Tasting Room. От ръководството съобщиха за намеренията си да превърнат заведенията от този вид интегрирани места за пиене на кафе, културни средища и търговски зони. "Всичко, което сме разработили и научили за кафето, ни доведе до този момент. Roastery and Tasting Room е многостранно интерактивно средище, което ще промени бъдещето на кафето като специалитет", заяви Хауърд Шулц, председател, президент и изпълнителен директор на Starbucks.

Заведенията от среден ранг Reserve са другото, на което от компанията смятат да наблегнат. Наскоро Starbucks откри кафенета от този вид Колумбия и още за първата финансова година отчете над 1.5 млн. продажби. Reserve вече са достъпни в 21 държава, а от американската компания планират броя на пунктовете да бъде увеличен от 800 на 1500 в целия свят до края на следващата година.

Иновативно за Starbucks обаче ще бъде отварянето на 100 съвсем нови малки заведения за експресни поръчки, в които ще има по-малко разнообразие от храни.



"Еволюцията в нашите заведения е резултат от отношението на клиентите към достъпността, удобството и качеството на обслужването. Нивото, на което се намираме, ни дава уникалната възможност да предложим гъвкаво разнообразие от различни услуги, изпълнявайки основния ни принцип за качество на кафето", коментира Клиф Бъроус, президент на веригата за Америка.

Успехите

Близо 40% от приходите на компанията в САЩ се генерират на гишетата за пазаруване от автомобила и поради това от управителния борд са на мнение, че трябва да използват този капитал, за да повишат продажбите си и в останалите видове заведения. През юни Starbucks отчете 5% ръст на продажбите за осемнадесето поредно тримесечие на фона на повишението на печалбата с 23%, припомня The Wall Street Jurnal. Компанията се надява да отвори 1550 нови заведения през тази финансова година и 1600 през следващата. В момента Starbucks разполага с 20 863 заведения в 64 държави, включително и в България.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Чирпанската тайна на българската бира Чирпанската тайна на българската бира

Базираната в града "Булмалц" е най-големият производител на малц за пивоварната индустрия в страната

5 апр 2020, 488 прочитания

Предприемачът, който завладя парафина Предприемачът, който завладя парафина

Старозагорската "Евриком" е най-големият производител на восъчни смеси у нас

5 апр 2020, 553 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Electrolux купува бизнеса с домашни електроуреди на General Electric

Американската компания ще се концентрира върху по-печеливши бизнеси

Още от Капитал
Тяхната първа криза

Финтех компаниите са изправени пред нови предизвикателства заради COVID-19 и първия им сблъсък с икономически проблеми

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10