H&M увеличава продажбите си в България
Шведската верига планира през тази година да отвори общо 375 нови магазина по света
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Шведската търговска верига за облекла Hennes & Mauritz (H&M) е продължила да увеличава продажбите си в България и през фискалното трето тримесечие, показват последните й отчети. За периода юни - август вторият най-голям търговец на дрехи в света е реализирал продажби в размер на 104 млн. шведски крони (22.1 млн. лв.). Това представлява ръст от 39% спрямо същото тримесечие на миналата година, а в български левове покачването е с 33%.
През тримесечието H&M са отворили един нов магазин в страната, с което броят на обектите им е достигнал 13. За финансовото деветмесечие (декември 2013 - август 2014 г.) продажбите в България са достигнали 265 млн. крони (56.4 млн. лв), което представлява ръст от 42% на годишна база.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Бравос!
Срам не срам, оня ден им направих оборот с един пуловер.Странното е, че в родния ми град - стабилно беден и безработен, селската конфекция дето пристига от Димитровград е с 30-40% по-скъпа от еквивалента си в Х&М, където дрехите са далеч по-прилични.
Дрехите им не са лоши. Лично аз предпочитам Зара, но пък цените там са къде-къде по-завишени.
Поздравления.Успешен бизнес в страната.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.