Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Гледаме на България със смесени чувства

Главният изпълнителен директор на Telekom Austria Ханес Аметстрайтер

Ханес Аметстрайтер е роден през 1967 г. Завършил е Университета на Залцбург. Защитава доктурантура и получава MBA от университета Pepperdine в САЩ. Завършил е и програми за обучение в университета Stanford в САЩ и INSEAD във Франция. Започва кариерата си като бранд мениджър в Procter & Gamble, а през 1996 г. се присъединява към mobilkom в Австрия. През 2001 г. става главен директор маркетинг там, а от 2005 до 2006 г. заема същата позиция в "Мобилтел". През 2007 г. става главен директор маркетинг в Telekom Austria, а от 1 януари 2009 е главен изпълнителен директор на групата.
Ханес Аметстрайтер е роден през 1967 г. Завършил е Университета на Залцбург. Защитава доктурантура и получава MBA от университета Pepperdine в САЩ. Завършил е и програми за обучение в университета Stanford в САЩ и INSEAD във Франция. Започва кариерата си като бранд мениджър в Procter & Gamble, а през 1996 г. се присъединява към mobilkom в Австрия. През 2001 г. става главен директор маркетинг там, а от 2005 до 2006 г. заема същата позиция в "Мобилтел". През 2007 г. става главен директор маркетинг в Telekom Austria, а от 1 януари 2009 е главен изпълнителен директор на групата.
Ханес Аметстрайтер е роден през 1967 г. Завършил е Университета на Залцбург. Защитава доктурантура и получава MBA от университета Pepperdine в САЩ. Завършил е и програми за обучение в университета Stanford в САЩ и INSEAD във Франция. Започва кариерата си като бранд мениджър в Procter & Gamble, а през 1996 г. се присъединява към mobilkom в Австрия. През 2001 г. става главен директор маркетинг там, а от 2005 до 2006 г. заема същата позиция в "Мобилтел". През 2007 г. става главен директор маркетинг в Telekom Austria, а от 1 януари 2009 е главен изпълнителен директор на групата.    ©  Капитал
Ханес Аметстрайтер е роден през 1967 г. Завършил е Университета на Залцбург. Защитава доктурантура и получава MBA от университета Pepperdine в САЩ. Завършил е и програми за обучение в университета Stanford в САЩ и INSEAD във Франция. Започва кариерата си като бранд мениджър в Procter & Gamble, а през 1996 г. се присъединява към mobilkom в Австрия. През 2001 г. става главен директор маркетинг там, а от 2005 до 2006 г. заема същата позиция в "Мобилтел". През 2007 г. става главен директор маркетинг в Telekom Austria, а от 1 януари 2009 е главен изпълнителен директор на групата.    ©  Капитал

В условия на силна конкуренция, от една страна, от силно решените да напреднат на пазара в България Telenor, а от друга,  от намиращата се в трудно положение, но поддържаща агресивна търговска политика БТК, "Мобилтел" засега запазва лидерската си позиция при мобилните комуникации. Делът му на пазара обаче намалява през последните години, като по последни официални данни "Мобилтел" има 4.1 млн. клиенти при 3.97 млн. на "Глобул". По приходи пък най-голяма на пазара като цяло е БТК.

За да спре този процес, "Мобилтел" се стреми да се позиционира като комплексен доставчик, залагайки на пакетни услуги. С тази цел операторът стартира от четвъртък и доставка на сателитна телевизия. За тв разпространението, очакванията към "Мобилтел", европейските регулации и бъдещето на сектора разговаряме във Виена с главния изпълнителен директор на Telekom Austria.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
12 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    forest avatar :-|
    Forest
    • - 9
    • + 20

    опитва се да ни внуши, че Мтел която за 15 години имаше печалби след данъци от по 400-500 млн лв годишно - тоест общо около 7-8 млрд лв не може да си позволи инвестиции в мрежата (примерно 1 млрд лв) и да предложи по-добър продукт и заради това са виновни регулациите в ЕС. не, виновна е само и единствено алчноста.

    Нередност?
  • 2
    toshiro avatar :-|
    Lazar Petrov
    • - 8
    • + 12

    Е нашите чувства не са смесени, а лоши

    Нередност?
  • 3
    toshiro avatar :-|
    Lazar Petrov
    • - 8
    • + 6

    Към мтел

    Нередност?
  • 4
    sto67nes avatar :-(
    sto67nes
    • - 7
    • + 7

    Все се чудя,защо все още имат абонати......

    Нередност?
  • 5
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити
    • - 5
    • + 2

    Много много не са начсно с това какво правят...

    Нередност?
  • 6
    x3m avatar :-|
    x3m
    • - 3
    • + 4

    Абонат съм на предплатената услуга на Мтел. Зарежда си ваучър от по 6лв. по веднъж месечно горе-долу.

    Преди 1 месец получих смс, че трябва да заредя минимум 10лв. до еди коя си дата за да запазя сим картата и номера си. Отделно на това, имат една услуга СОС смс, който ти зарежда 1лв. и ти го взема от следващото зареждане. Винаги когато заредя след като съм ползвал, ваучъра ми се стапя на около 3лв от 6.

    Драги некадърни мениджъри на Мтел, този тип действия няма да ви спасят от кризата която ви е обхванала. Такива действия ви докараха до тук. Ще гледам със задоволство как се сгромолясвате все повече всяка година. Моят принос за последните 2 седмици е ~2хил. лв./месец. Малко, но от сърце.

    Нередност?
  • 7
    cuam4o avatar :-|
    Ангел
    • + 2

    До коментар [#6] от "x3m":

    Всъщност Глобул и те са същите цигани. Вече не може да си подновиш предплатената услуга за 1 година, а само за до 3 месеца, без значение колко зареждаш

    Нередност?
  • 8
    fff04368548 avatar :-|
    Dejan Dimeski

    50 милиони не е нито четвърт от капиталните инвестиции които Телеком Австрия прави на пазара в Хръватска и Австрия. Страхувам се даже че, в тези 50 милиона е включено и удължаване на лицензът

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 9
    karen_walker avatar :-|
    karen_walker
    • - 2
    • + 3

    Mtel напълно заслужава да губи приходи и клиенти в България, но това е само и единствено по тяхна вина. Щом като не знаят как да задържат своите клиенти с добри оферти на приемливи цени, ще ги загубят. Същата е и ситуацията с новостартиралата DTH услуга - постни пакети от най-смотаните канали, на най-високите цени. Как по дяволите очаквате да задържите клиентите си, ако не желаете да им предложите нещо по-добро от конкуренцията?!?

    Нередност?
  • 10
    trakerbg avatar :-|
    TrakerBG

    "постни пакети от най-смотаните канали, на най-високите цени"
    +++
    Да, царят е гол, но плановете са велики, велики...

    Нередност?
Нов коментар