Гледаме на България със смесени чувства
Главният изпълнителен директор на Telekom Austria Ханес Аметстрайтер


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
В условия на силна конкуренция, от една страна, от силно решените да напреднат на пазара в България Telenor, а от друга, от намиращата се в трудно положение, но поддържаща агресивна търговска политика БТК, "Мобилтел" засега запазва лидерската си позиция при мобилните комуникации. Делът му на пазара обаче намалява през последните години, като по последни официални данни "Мобилтел" има 4.1 млн. клиенти при 3.97 млн. на "Глобул". По приходи пък най-голяма на пазара като цяло е БТК.
За да спре този процес, "Мобилтел" се стреми да се позиционира като комплексен доставчик, залагайки на пакетни услуги. С тази цел операторът стартира от четвъртък и доставка на сателитна телевизия. За тв разпространението, очакванията към "Мобилтел", европейските регулации и бъдещето на сектора разговаряме във Виена с главния изпълнителен директор на Telekom Austria.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
12 коментара
опитва се да ни внуши, че Мтел която за 15 години имаше печалби след данъци от по 400-500 млн лв годишно - тоест общо около 7-8 млрд лв не може да си позволи инвестиции в мрежата (примерно 1 млрд лв) и да предложи по-добър продукт и заради това са виновни регулациите в ЕС. не, виновна е само и единствено алчноста.
Е нашите чувства не са смесени, а лоши
Към мтел
Все се чудя,защо все още имат абонати......
Много много не са начсно с това какво правят...
Абонат съм на предплатената услуга на Мтел. Зарежда си ваучър от по 6лв. по веднъж месечно горе-долу.
Преди 1 месец получих смс, че трябва да заредя минимум 10лв. до еди коя си дата за да запазя сим картата и номера си. Отделно на това, имат една услуга СОС смс, който ти зарежда 1лв. и ти го взема от следващото зареждане. Винаги когато заредя след като съм ползвал, ваучъра ми се стапя на около 3лв от 6.
Драги некадърни мениджъри на Мтел, този тип действия няма да ви спасят от кризата която ви е обхванала. Такива действия ви докараха до тук. Ще гледам със задоволство как се сгромолясвате все повече всяка година. Моят принос за последните 2 седмици е ~2хил. лв./месец. Малко, но от сърце.
До коментар [#6] от "x3m":
Всъщност Глобул и те са същите цигани. Вече не може да си подновиш предплатената услуга за 1 година, а само за до 3 месеца, без значение колко зареждаш
50 милиони не е нито четвърт от капиталните инвестиции които Телеком Австрия прави на пазара в Хръватска и Австрия. Страхувам се даже че, в тези 50 милиона е включено и удължаване на лицензът
Публикувано през m.capital.bg
Mtel напълно заслужава да губи приходи и клиенти в България, но това е само и единствено по тяхна вина. Щом като не знаят как да задържат своите клиенти с добри оферти на приемливи цени, ще ги загубят. Същата е и ситуацията с новостартиралата DTH услуга - постни пакети от най-смотаните канали, на най-високите цени. Как по дяволите очаквате да задържите клиентите си, ако не желаете да им предложите нещо по-добро от конкуренцията?!?
"постни пакети от най-смотаните канали, на най-високите цени"
+++
Да, царят е гол, но плановете са велики, велики...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.