Българските малки предприятия трябва да увеличат иновативността си

Проектът "Брандико" на Министерството на икономиката спечели награда в конкурса на ЕK за насърчаване на предприемачеството

Местните компании по-рядко въвеждат иновации в продуктите, процесите, маркетинга и организацията в сравнение с европейските
Местните компании по-рядко въвеждат иновации в продуктите, процесите, маркетинга и организацията в сравнение с европейските
Местните компании по-рядко въвеждат иновации в продуктите, процесите, маркетинга и организацията в сравнение с европейските    ©  Капитал
Местните компании по-рядко въвеждат иновации в продуктите, процесите, маркетинга и организацията в сравнение с европейските    ©  Капитал

България може да се опише като догонваща страна по отношение на малките и средните си предприятия в сравнение със средните стойности за Европейския съюз. Това стана ясно по време на годишните награди за насърчаване на предприемачеството на Европейската комисия, провели се в Неапол.

"България е на едно от последните места при иновациите, интернационализацията, предприемачеството и околната среда", коментира Ивайло Грънчаров, директор на дирекция "Бизнес среда и политика за малките и средните предприятия" към Министерството на икономиката и енергетиката, малко след като ведомството и ръководеният от него проект спечелиха наградата в категорията за инвестиции в насърчаване на предприемаческите умения с проекта "Брандико", показващ на учениците как да развият собствени търговски марки, използвайки марката на Европейския съюз (виж карето).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове