Годината не е добра за бирената индустрия, но ние увеличаваме пазарния си дял
Марко Ниавро, генерален директор на "Каменица" АД
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Предвид резултатите от последните парламентарни избори и 2015 г. ще бъде трудна.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Първо на българския пазар няма качествени бири, и второ, другите производители скапаха още повече бирите си, нормално Каменица да си увеличи дяла.
тяхната е чудесна ... не думай
Качествени са всички бири - в смисъл, че отговарят на критериите за качество и технологията при производството им е спазена.
Друг е въпроса за вкусовите качества и там съм напълно съгласен. В БГ се вари вече само бира с екстрактно съдържание 9 - 10 %, което я прави (в българския случай) воднява на вкус, защото ѝ слагат малко хмел - зер и той струва пари.
Кога отново ще видим и пием 12 % (че и нагоре)? Има ли шанс да видим и светло пиво по тертипа на мюнхенските?
Ще има ли отново пилзенски тип?
Ей такива въпроси...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.