Бъфет ще налага Berkshire Hathaway като бранд

Целта е марката да бъде използвана от фирми в Европа и Азия

Групата Berkshire Hathaway носи името на вече несъществуващ производител на текстил, придобит от Бъфет през 60-те години на миналия век.
Групата Berkshire Hathaway носи името на вече несъществуващ производител на текстил, придобит от Бъфет през 60-те години на миналия век.
Групата Berkshire Hathaway носи името на вече несъществуващ производител на текстил, придобит от Бъфет през 60-те години на миналия век.    ©  Rick Wilking
Групата Berkshire Hathaway носи името на вече несъществуващ производител на текстил, придобит от Бъфет през 60-те години на миналия век.    ©  Rick Wilking
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Уорън Бъфет планира да лицензира името на компанията си Berkshire Hathaway за използване от различни фирми в Европа и Азия. Целта на милиардера е да наложи инвестиционната си група като потребителска марка, съобщава Financial Times.

Самостоятелна марка


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    raimond avatar :-|
    Meister Eckhart
    • + 2


    хм... явно дъртия инвестира в брандове

    Нередност?
Нов коментар