Бъфет ще налага Berkshire Hathaway като бранд
Целта е марката да бъде използвана от фирми в Европа и Азия


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Уорън Бъфет планира да лицензира името на компанията си Berkshire Hathaway за използване от различни фирми в Европа и Азия. Целта на милиардера е да наложи инвестиционната си група като потребителска марка, съобщава Financial Times.
Самостоятелна марка
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
хм... явно дъртия инвестира в брандове
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.