Силното евро удря продажбите на Metro
Веригата отчита подобрени резултати при търговията с битова електроника
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Германската търговска верига Metro отчете спад на продажбите през третото тримесечие с 2.6%, дължащ се на силния курс на еврото и продажбата на активи. Компанията обаче смята, че ще успее да постигне заложените цели за финансовата година, съобщава Reuters. Причина за оптимизма е повишението на сравнимите продажби, които включват представянето само на съществуващите преди година магазини, с 0.7%.
Валутни ефекти
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Някак колкото си по-огромен, си толкова по-малко агресивен. Така малки, но агресивни фирмички подбиват Метро (с перфектен директен маркетинг).
Публикувано през m.capital.bg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.