Yahoo започва да подобрява резултатите си
Онлайн компанията трябва да докаже, че ще расте и без голям дял в Alibaba


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Технологичният гигант Yahoo отчете печалба от 6.8 млрд. долара за изминалото тримесечие, дължаща се основно на продажбата на част от акциите на групата в китайската Alibaba. Азиатската компания за онлайн търговия направи първичното си публично предлагане през тримесечието, което донесе на един от най-големите й акционери Yahoo нетни приходи в размер на 6.3 млрд. долара. Това е компенсирало продължаващия спад на приходи от онлайн реклами, тъй като компанията среща трудности да задържи пазарния си дял спрямо конкуренти като Google.
Подобрени резултати
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Една птичка не правела пролет! Мариса майер изглежда изправи yahoo на крака! Как я изтърва google, още не мога да се начудя!
До коментар [#1] от "султана глаушева":
[quote#1:""]Как я изтърва google[/quote]
Как Yahoo, изпусна да купи Google преди , сега ще им трябва доста да поработят за да си го позволи.
Иначе Yahoo винаги са били напред , имат търсачка , социална мрежа , облачни бла.. доста преди конкурентите .
Аз гледам курса на акциите на yahoo.Държа такива от няколко години - не истински, ужкимски, една борсова игра на faz. Иначе всичко си е като с истински, но парите ти са ужкимски. Та на yahoo акциите су качиха около 3 пъти, откакто мариса отиде при тях. От др1га страна си абсолютно прав за това, което казваш. Цената на една фирма си е спекулативна история и няма непременно много общо с качествата й. Затова си стоя само на играта, без да инвестирам реални пари.
Финансови манипулации...
Трябва ти добър резултат, продаваш малко тоалетна хартия, пардон акциЙ и си ок ;)
Типично американски кризисен модел ;)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход